MOE!!!

Herkennen jullie dat? Sochtends moeier wakker worden dan dat je de avond ervoor naar bed bent gegaan?!
Mijn man kwam vanmorgen thuis van een nachtdienst en nam onze dochter alvast mee naar ons bed:) Dit was om 7.30uur! Ik werd er niet heel blij van! Nu zijn we inmiddels al even beneden en ik verlang zo naar mijn bed!
MOEHOE!!!!
Gelukkig slaapt de kleine meid tussen de middag nog:) kan ik ook nog mijn ogen dicht doen!
Liefs Anneke

Ja, ik herken het ook Anneke! Maar bij mij is het meer omdat ik s' nachts gewoon heel slecht slaap en er minstens 2x per uur uit moet om te plassen. Mijn luiken vallen dan ook 's middags weer dicht.

Probeer je rust te pakken waar dat kan en indd vanmiddag misschien even samen met je kleine meid slapen..... Hoop voor je dat je gauw je energie weer terug hebt!

Rustig aan! Liefs Lynn.

Ik ben nu na de middag en s avonds wel moe maar nie zo extreem als bij de zwangerschap van mn zoontje, toen kon ik wel de hele dag slapen. Mijn advies: pak zoveel mogelijk je rust, ook a is het maar een kwartiertje dat je slaapt. Die powernaps kunnen ervoor zorgen dat je enigszins ok de dag doorkomt. Succes meid, moeheid is niet leuk!

Lekker je rust nemen. Anders zo mogelijk even een middag slaapje!

Bij mij valt de vermoeidheid mee. Maar misschien scheelt het bij ons ook dat onze dochter eindelijk lekker doorslaapt en ik dus ook!

's nachts slaap ik erg slecht. En in de ochtend word ikrond 5 uur wakker. Ik zit nu wel volleerde om dan van alles te gaan doen. Echter om 4 urine de middaghandel ik af. En lig ik om half 9 toch echt te slapen ( of probeer ik).

Hier ook vreselijk moe. Ga ik even op de bank liggen en zo wordt je een tijd later wakker. Hoort erbij, maar hoop toch echt dat ik snel weer wat meer energie heb.

Ow meid, gewoon lekker je rust nemen zodra dat kan. En de boel ff de boel laten!

Alles komt op zijn tijd. En zwanger zijn en straks bevallen zijn de ultieme vrouwelijke prestatie! En ook heel vermoeiend.

Dus lekker rustig aan en de beentjes hoog!

Liefs

Hier hetzelfde liedje. Nooit geweten dat een mens zo moe kan zijn........Ben vanaf het begin van mijn zwangerschap om half 3 of half 4 's nachts wakker en val tegen 5 uur weer in slaap. Geef je er aan toe als het mogelijk is. Ik slaap vaak even na het eten en rond half 11 kruip ik mijn bed in. In het weekend val ik pas en te onpas in slaap op de bank of duik in bed wanneer ik zin heb.
Hoop dat nu ik de12 weken ben gepaseerd snel beter wordt en anders: ben ik vast getraind voor als de kleine zich straks 's nachts meld ;-)

Terug
Bovenaan