MOE!!!

Hoi hoi

Egt ppfff ik heb dat om een uurtjuh of 3 en dan ga ik even keggen dan woord ik pas om een uurtjuh of 6 wakker ppfff dus neem je rust of probeer zo veel mogelijk bij te slapen

Knuff Marie

Nou zo te lezen ben ik dus echt niet de enige! Mijn energie is zo ver te zoeken! Snachts slaap ik als een blok (al moet ik wel minstens 2 x plassen) en nog word ik moe wakker en slaap ik smiddags ook zo een uur!! Pff. Ff klagen hoor! Het is ook gewoon zo verdorie onhandig;-)
Morgen de bovenboel doen...als ik puf heb!!!
Kus

Ik ben ook erg moe, soms wat meer dan de andere keer.
Maar wat je beschrijft lijkt haast wel een beetje op moe zijn door een schildklier die niet meewerkt (heb ik zelf namelijk last van, maar wordt al behandeld)
Als het aanhoudt en je eetlust afneemt even langs de dokter of vk. Dan laten ze je bloed prikken en weet je snel genoeg of het daaraan ligt.
Een traagwerkende schildklier kan tijdens een zwangerschap ontstaan en is niet goed voor je kindje. Geen zorgen maken maar wel even in de gaten houden, het is namelijk ook makkelijk met medicijnen te verhelpen.

Liefs

Hallo Linda,
Dank je wel voor de tip. Schildklier problemen zit heel erg bij ons in de familie, dus opzich natuurlijk niet zo'n gek idee om eens bloed te laten prikken!
Ik laat je het resultaat wel horen!
Liefs Anneke

Herken het zeker, ben ook zo moe! De jongste slaapt nog wel tussen de middag, dus dan probeer ik ook even mijn rust te pakken. Ben 's avonds echt niet te genieten, want dan is de energie echt op. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Ik zal de gyn vragen ook te prikken op schildklier. Bedankt voor de tip Linda.

Terug
Bovenaan