Moedeloos en onzeker

goedenavond,
 
gemiddeld duurt het al een halfjaar voor dat de pil volleidg uit je lichaam is, en aangezien je pas in november ben gestopt kan het zijn dat de pil er nog niet volledig uit is . de meeste huisartsen helpen je naar een jaar zelf proberen pas verder. ik had net als jou ook hele onregelamtige cyclussen soms na 4 maanden nog niet ongesteld, en werd ook niet eerder verder geholpen als na een jaar zelf proberen. 
nu blijkt dat ik PCOS heb en krijg ik hormoontabletten om normale cyclussen te hebben. wij zijn ondertussen al 15 rondes in totaal bezig. 
ik hoop voor je dat het bij jou niet zo ver komt en het snel lukt, maar wil alleen maar zeggen dat het niet vanzelf sprekend is dat als je iets wilt het ook snel lukt. en probeer er inderdaaad niet teveel mee bezig te zijn snap dat het moeilijk is maar het kan ook averechts werken.
succes
 
Hoi, bij mij heeft het ontpillen denk ik zo'n 8 maanden geduurd. Ik ben vorig jaar januari gestopt mrt de pil, vanwege mdeische redenen, en heb de eerste maanden ook een onregelmatige cyclus gehad. Na 7 maanden bleef de menstruatje helemaal uit en dacht ik zwanger te zijn.. Testen, maar negatief. Een week later werd ik ongesteld. Na die tijd is mijn cyclus pas regelmatig geworden. Vanaf januari gaan proberen zwanger te worden en het was ook direct raak. 
 
Ik denk dat je gewoon nog aan t ontpillen bent, en geen reden om zorgen te maken, maar als je twijfelt kun je altijd nasr de huisarts gaan natuurlijk
 
Terug
Bovenaan