moedeloos

A

Anoniem

Guest
dag allemaal, worden jullie er soms ook zo moedeloos van??
ik wil zo graag zwanger worden!!
het lijkt ook zo oneerlijk dat het zo lang duurt.
wij zitten nu in de 9e ronde.
ik kom alweer veel meiden tegen op het forum die nog maar in de 1e of 2e ronde zitten. dat lijkt voor mij alweer zo ver weg....
ik zit nu ongeveer in mijn vruchtbare dagen, ongeveer omdat ik het niet precies weet omdat ik heel onregelmatig ben.
ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus. als ik uitga van mijn langste cyclus dan heb ik 17 juni mijn nod....
en dat duurt zoooooooo lang.......
pffff...... zo even mijn ding weer kwijt hoor!!!!

groetjes sandra

Af en toe moet je gewoon even je hart luchten....

Het lijkt wel het thema van de afgelopen dagen, dus ik ben niet orgineel, maarre:
Heb je al gedacht aan ovulatietesten, dan weet je zeker wanneer je vruchtbare dagen zijn. Ik bestel ze bij Matcare, maar ik hoor hier ook verhalen over sensitest.

Veel succes!

Hey Moon,

dat moedeloze gevoel komt me zo bekent voor. Wij zijn bezig met ronde 6 (1e kindje). Eigenlijk hadden we gedacht dat het allemaal veel sneller zou gaan. Als je beide klaar bent voor een kindje dan lijkt het ook zo mooi als alles gaat zoals je het wil. Spijtig dat de natuur er dikwijls anders voor kiest. En als je dan nog eens al die verhalen hoort van mensen om je heel over "ongelukjes"........ dan zakt de moed je werkelijk in de schoenen.
Maar laten we gewoon weer op het beste hopen! Onze tijd komt wel! Zeker weten.

Groetjes en een oppeppende hug,
Caroline

Hee Moon,
Er zijn er nu idd veel die pas in de 1e/2e ronde zitten of zwanger zijn.
Je wordt er idd moedeloos van zo af en toe. Ik ben nou aan het temperaturen omdat ik ook onregelmatig ben en volgende maand naar de huisarts wil. Heb rond 12 juni mijn nod als het goed is. De ene keer gaat het afwachten beter dan de andere keer......
Mijn temp is nou 3 dagen aan het opkruipen. Eerst rond 36.3 en nou 36.7 tot 36.9. Hopelijk blijft hij aan de hoge kant, maar je bent er daardoor wel meer mee bezig.
Kop op he meid, we slaan ons er allemaal wel doorheen

Hoi Sandra,

als het helpt(natuurlijk niet, maar ja), je bent niet de enige hoor. Ik zit nu in ronde 11, maar er komen idd steeds weer nieuwe meiden bij, die net beginnen, dat lijkt voor ons idd al weer lang geleden.
En dan ook nog eens zo lang w88 tot je nod, vreselijk. Probeer toch wat afleiding te zoeken (makkelijk gezegd, dat weet ik).

Ik hoop dat je ook snel een positieve zwangerschapstest zal hebben!

Liefs, Janu

hoi sandra,
ik heb gelukkig(nog)geen reden om moedeloos te worden.dit is mijn 2e ronde na een miskraam.de eerste keer was t in ronde 3 raak,dus ik ben positief.dat jij dat nu en dan niet bent kan ik heel goed begrijpen.je wil t zo graag,bent bang dat t nooit zal lukken..ben je al eens bij de huisarts geweest?is geen pretje,maar er gebeurt wel wat.
veel sterkte
groetjes kari

helaas is het een wrede wereld.
ik zou jewillen helpen, mar ik kan dat niet.
sorry
maar ook voor jou zal de zon een keer extra schijnen.
heel veel sterkte en het komt vanzelf
dikke knuffel

Hoi,

Ik herken je verhaal helemaal! Zelf zit ik in ronde 6 (bezig voor  1ste kindje) en ik ga echt aan mijzelf twijfelen!
Heel stom maar ik heb altijd al graag kinderen gewild maar ook altijd stiekem gedacht dat het moeilijk zou worden  of niet zou lukken, ik weet niet waarom... En tot nu toe is het dus nog niet gelukt...

Maar misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig...

Groetjes!

Jelka

Terug
Bovenaan