moedeloos

Jammergenoeg herken ik jullie verhalen maar al te goed. Wij zitten in ronde 7.
M'n cyclus is super regelmatig dus daarom vind ik het eigenlijk nog enger worden. Kben nu voor de 2e maand aan het temperaturen en deze maand kon ik daar helemaal geen touw aan vastknopen. De temp ging niet omhoog?! Alsof ik geen ei heb ofzo.

Nou ja, we gaan maar vrolijk verder...

Sterkte voor allemaal en ik hoop gauw van één van ons een postief berichtje te lezen!!

x Mich

wat een geweldig lieve berichtjes hebben jullie gestuurd!!!
ik schoot er bijna vol van....
hier kan ik denk ik wel even weer mee vooruit.

woedel: ik heb wel al ovulatietesten gebruikt 1 maand maar ik moet dan bijna 14   dagen ze door gebruiken omdat mijn langste cyclus 37 dagen is. en die keer dat ik ze heb gebruikt heb ik helemaal geen positieve test gehad dus ben ik er maar weer mee gestopt.

caroline: bedankt voor je oppeppende hug, ik hoop dat jij ook gauw positief nieuws mag ontvangen!!

deez: veel succes de komende 14 dagen met afwachten, ik duim voor je

janu: ronde 11 al... ga je na een jaar ook naar de huisarts?? ik denk ik wel als ik dan nog niet zwanger ben.

kari: ja ik ben al bij de HA geweest maar die heeft niks gedaan, als ik 3 maanden verder was dan moest ik maar weer langs komen.

fiepke: bedankt voor je oppeppende knuffel!!! hier een dikke knuffel terug!!!!

jelka: het is inderdaad moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn. ik heb altijd precies hetzelfde gehad dat ik stiekum dacht dat het vast niet lukken zou. stom he??
toen ik 18 was was ik altijd doodsbang dat ik zwanger werd, dus we hadden dubbele voorbehoedsmiddelen, nu ben ik 10 jaar verder en nu wil ik het en nu lukt het niet!! balen!! veel succes jij, ik hoop dat je gauw positief nieuws mag ontvangen...

mich: ik kon vorige maand ook geen ei ontdekken. maar huisarts legde dat als volgt uit. je lichaam maakt meerdere eitjes zover dat ze springen kunnen alleen als het zover is dan springt er 1 en de rest verschrompelt dan en gaan dan weer weg zeg maar. die maand dat ik geen eisprong had kan het dus zijn dat alle eitjes zijn verschrompelt en dat er dus niet 1 over blijft om te springen. het was niet iets abnormaals zei hij. ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes sandra.

hoi hoi

ik herken je verhaal ook helemaal !!!!
ben net dinsdag weer ongi geworden,en was er erg verdrietig van!!!
ik heb direkt de HA gebeld en moet daar dinsdag heen (wel eng hoor,maar kan er niet meer tegen dus heb direkt maar doorgepakt)
we gaan nu ronde 12 in!!!!
als je begint om zwanger te worden sta je er niet echt bij stil dat het lang kan gaan duuren (in je achterhoofd weet je dat natuurlij wel)
ik ben,zonder het vanelkaar te weten,tegelijk met mijn schoonzusje gestopt met de pil,maar zij was naar 3 maand zwanger,en moet nu nog 5 weeken en dan verwachten ze hun 1e kindje.
hartstikke leuk natuurlijk,en ik gun het hun ook van harte,maar je word er wel elke keer mee geconfronteerd,zij zijn de baby kamer aan het inrichten en de kinderwagen gekocht en haar buikje groeid mooi!!!! maar ik wil dat oooooook!!!!
ik ben altijd wel positief tegen haar hoor wil hun plezier niet bederven,en laat dus ook niks merken,maar als ik dan thuis ben kan ik wel eens in huilen uitbarsten,waarom is het toch allemaal zo oneerlijk!!!ze weten wel dat wij er ook meebezig zijn,aan de enekant wel fijn maar aan de andere kant ook weer niet.

maar goed dit was dus ff mijn verhaal !!!!

ik hoop dat het bij iedereen gouw raak mag wezen!!!
en het is ook wel fijn om telezen dat er toch wel meerdere dames langer bezig zijn!!!!

zal voor iedereen duimen!!!!!

xxxtam80

hoi tam,

ik kan me het helemaal voorstellen dat je dan thuis in huilen uitbarst, ik heb dat ook weleens en dan heb ik nog niet eens een schoonzus die al zwanger is.(ze is wel bezig)
inmiddels weet zij het dus ook van ons, en mijn schoonouders ook.
mijn schoonzus heeft 6 weken terug een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad, wat natuurlijk heel erg is. maar ik had er soms weleens moeite mee als er dan over haar gesproken werd van ; wat erg voor haar en wat zou het erg zijn als ze nooit meer zwanger kan worden, (wat niet het geval is, het zou gewoon moeten kunnen met een eileider). ik vond het dan soms heel moeilijk want niemand wist toen dat wij ook bezig waren en ik dacht dan; 'misschien kan ik ook wel helemaal niet zwanger worden, dat is toch ook erg???'
misschien ben ik wel gewoon te egoistisch want een bbz is natuurlijk niet niks.
het is je gevoel.
ik hoop voor je dat de HA wat voor je kan doen, dat hij je doorstuurt naar de gyn.
en dan maar hopen dat je gauw zwanger wordt.

groetjes sandra

mich: ik kon vorige maand ook geen ei ontdekken. maar huisarts legde dat als volgt uit. je lichaam maakt meerdere eitjes zover dat ze springen kunnen alleen als het zover is dan springt er 1 en de rest verschrompelt dan en gaan dan weer weg zeg maar. die maand dat ik geen eisprong had kan het dus zijn dat alle eitjes zijn verschrompelt en dat er dus niet 1 over blijft om te springen. het was niet iets abnormaals zei hij. ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes sandra.

Dat kan dus ook nog gebeuren?! Zucht, als je er aan begint lijkt het allemaal zo makkelijk... We stoppen met de pil en zijn met 2 keer zwanger ofzo. Ik begin zo ongeveer te denken dat het allemaal helemaal niet kan ofzo...

En die schoonzussen en vriendinnen die zwanger worden; ik heb er ook zoooo veel om me heen! Laatst kreeg ik van drie vriendinnen op één avond te horen dat ze zwanger zijn!! Hou je dan maar eens goed als je het ook zo graag wilt

Tam: veel sterkte! Ik hoop dat het gaat lukken. Het zal wel een heel gedoe zijn als je de medische molen in gaat. Ik hoop heeeeeeeeeel erg met je dat je snel zwanger zult zijn.

Liefs Mich

Terug
Bovenaan