moedeloos

het neemt niet weg natuurlijk dat ik nog vaak last heb van boosheid en een hele dag emotioneel kan zijn maar het is een hou vast die ovulatie testen het geeft je hoop als je weet dat je een eisprong hebt.
we kunnen hier gewoon lekker tegen elkaar klagen en mopperen of emotioneel zijn . de ene dag voel je je beter als de andere. voor mij scheelt het veel dat ik me hier even kan ontladen dan ben ik thuis weer wat relaxter.
voor bloemmie: het maakt niet hoe lang je bezig bent zodra je zwanger wilt worden is elke maand dat het niet lukt te lang. vooral als het lukt een weer fout gaat wat bij mij zo was want daar had ik eigenlijk niet over na gedacht dat dat ook kon.8 maanden is ook al een lange tijd en als helemaal als iedereen om je heen zwanger is , dat voelt zo rot en niet eerlijk. en ik snap het helemaal.

Ik lees al dat ik gelukkig niet de enige ben die een beetje gefrusteerd en ongeduldig is. Je wordt er ook echt zo onzeker van wanneer iedereen om je heen wel binnen enkele maanden zwanger wordt. Nu heb ik deze maand echt een vreemde cyclus gehad. 17de dag beetje bloed verloren en op de 23ste dag ook weer enkele druppels. Normaal is mijn cyclus 28 dagen. Ik weet nu niet of ik me gek moet maken door over een paar dagen een test te doen, want ik ben zo bang dat het weer een teleurstelling is. Maar heb de laatste dagen echt last van mijn borsten en ik ben ook erg jankerig de laatste tijd. PFFFFff....wat hebben vrouwen het toch moeilijk!! En die mannen maken zich er allemaal niet druk over.
xxxx

he dames,

ik heb gister een test gedaan en ja hoor zwanger!!!!
eindelijk, nu alleen hopen dat het deze keer goed gaat.
mja mijn tactiek met de ovulatie testen heeft dus gewerkt haha ben zo blij.

xxxxx

Voor Lantje !!

Gefelciteerd !!
Wat goed en wat ben ik blij voor je lekker genieten dan komt het vast goed !!!

Bij mij nog niets hoor nog een week en moet ik weer ongesteld worden of niet hoop ik !!!

Hey Lantje,
Gefeliciteerd! Ik heb het deze cyclus ook eens geprobeerd met ovulatietesten. Ben benieuwd of het bij ons ook heeft geholpen. Zou anders volgende week ongesteld worden, maar het is te hopen dat het weg blijft.
xxx

Terug
Bovenaan