moeder Brazilie

Leuk dat je ouders zo goed reageerden. Ze wisten natuurlijk toen ze jou adopteerden al dat je ooit op zoek kon gaan, maar toch een pluim voor hun!
Ik ga straks even die uitzending bekijken, ben beniewd!
liefs Maris

ps ik laat nog wel even weten hoe ik dat vond

Ik hoor inderdaad graag hoe je het vond, vind het toch best spannend

Hoi Linda
heb net het filmpje bekeken en vond het wel erg bijzonder. best een raar verhaal eigenlijk......... vooral nu je zelf moeder bent kun je je goed verplaatsen in de kant van je moeder en hoe zij geleden moet hebben.
Maar zoals je zelf al zegt ben jij goed terecht gekomen en wat fijn dat je nu je bio. moeder ook kent.

liefs daan

Dank je wel Daan,

Ik heb het ook best even moeilijk gehad hoor toen Marissa net geboren was. Vanwege de keizersnee mocht ik niet meteen bij Marissa. Zij ging eerder naar boven maar ik heb mijn man met haar meegestuurd en hij mocht haar echt niet alleen laten van mij. Voor helemaal niets of niemand. Dus is hij trouw bij haar gebleven
Ik wilde ook niet douchen als ze dan alleen op de kamer zou blijven. Nu gaat dit gelukkig weer helemaal goed hoor.

He Linda,

Jij komt in beeld ik hoor de reporter je naam zeggen en denk meteen, die aflevering heb ik al gezien.

ik kijk het geregeld omdat ik het prachtig vind om te zien en deze had ik dus gezien.

Ik weet nog dat ik toen zo moest lachen dat je die chocoladeballetjes ging brengen. Vond het wel lief en wel mooi om te zien dat jouw Braziliaanse moeder ze ook maakt!
En ik heb moeten huilen omdat het niet de bedoeling was dat je ter adoptie werd gegeven. Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen, verschrikkelijk van die mensen die dat gedaan hebben.
Wat een verschrikkelijke dingen heeft je Braziliaanse moeder meegemaakt, maar wat fijn dat ze nu weer contact heeft met haar kinderen.

Het zou mooi zijn als je broers hier heen kunnen komen! En eventueel je moeder, of jullie daar een keer heen, zou wel geweldig zijn als ze haar kleindochter kan zien.

liefs Mariska

Ik zag trouwens net je reactie op Daan en ik kan me heel goed voorstellen dat je het na de keizersnee niet prettig vond als Marissa alleen naar boven ging.

liefs Maris

Hoi Linda,

ook ik heb het filmpje gezien. En wat heeft je biologische moeder een naar leven gehad zeg!! 2 mannen vermoord... Hoe erger kan het worden... Dan nog een kind die naar het buitenland "verhuisd"   Jeetje zeg!! Ik snap wel dat ze "ziek" is geworden.

Ik vind het erg fijn voor jullie dat jullie elkaar nou eens hebben gezien!! En superknap van je dat het hier durft te plaatsen.

Liefs Debby.

Hoi Linda,

Ik heb net de utizending bekeken op internet, en begrijp nu helemaal dat het zo speciaal voor je is dat je de foto's van je dochtertje hebt kunnen laten zien aan je biologische moeder.
Wat een verhaal, krijg er nog kippenvel van als ik er alleen al aan terugdenk. Wat een leven moet zij gehad hebben, zo iets wens je niemand toe.
De tranen stromen over mijn wangen, al wil ik eigenlijk helemaal niet huilen.

Ik kan me jou gevoelens ook heel goed voorstellen dat je je dochter niet alleen wilt laten, vooral net na de bevalling. Fijn dat je man je gevoelens zo goed begrijpt.

Ik hoop voor jou dat je familie uit brazilie ooit in de gelegenheid komt om naar nederland te komen, zodat je ze ook   kunt laten zien hoe je hier leeft.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan