moeder die kindje vergeten was, het verhaal

wat mooi dat je het verhaal gevonden hebt en hier hebt geplaatst. Wij zeggen ook altijd dat het ons nooit zal gebeuren, maar je weet het niet!!!
Ik weet wel dat wij er heel bewust voor hebben gekozen om minder te verdienen en een van ons werkt 2 nachten, maar dagelijks heb ik wel de angst dat ik iets vergeet of dat er iets is.. Als 1 van de 2 is spelen ga ik niet rustig winkelen. dat kan ik gewoon niet. een beperking voor mezelf dat weet ik ook wel, maar als ik zo controle over mezelf kan houden dan is het maar zo.
Het is je ergste nachtmerrie als je je kind verliest en dan nog alle (voor)oordelen van een ander erbij....
 
Ik vind het een vreselijk verhaal! En wat zal dat kleintje gehuild en geleden hebben in die bloedhete auto.
Daar krijg ik echt tranen van in mijn ogen (ik ben net   4 wkn bevallen van mijn 3e kindje dus zit nog boordevol hormonen).
Maar voor de moeder en het hele gezin  is het ook  heel zwaar .
Ik vind het voor de moeder ook vreselijk, maar ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat je je kindje zolang vergeet.
Maar helaas voor dit gezin kan dat dus toch!!

liefs Daan
 
Ik ben 1 maart bevallen van de 2e en heb een postnatale depressie overgehouden.
Soms vergeet ik echt zoveel op een dag. Ik kan me helemaal in die moeder verplaatsen.

Tuurlijk doet ze het niet bewust. Ik wil soms mijn kinderen ook tegen de muur kwakken (doe ik niet hoor...wees maar niet bang) en voel me dan echt mega schuldig.

Je leven veranderd gewoon zo na een bevalling en in deze maatschappij waarin je zoveel moet....zoveel druk....stress.......lang leve de anti depressiva. Nee alle gekheid op een stokkie. Ik had nooit voor deze oplossing gekozen als ik geen kinderen had...maar ik heb ze wel..ze hebben niets aan een moeder die flipt of de hele dag ligt te janken.

Het is verschrikkelijk als je zoiets meemaakt, maar helaas kun je het niet terugdraaien...ik weet zeker dat die moeder anders gas terug had genomen en zichzelf de rust had gegunt....

tip: www.romelykidswear.nl
 
Terug
Bovenaan