moeder of minnares?

Even een vraagje naar aanleiding van "behoeftes" hieronder (van een andere anoniem) . Hoe kun je ervoor zorgen dat je man je blijft zien als minnares als je ook de moeder van zn kinderen bent?

Dit is een serieus vraagje. Het is namelijk zo dat mijn vriend geen behoefte (?) meer heeft aan sex sinds de dag dat ik zwanger ben (ik ben nu 15 weken) wat zou de oorzaak daarvan zijn?

Zijn er dames die wat praktische tips hebben op dit gebied?
 
mijn vriend had dat ook hoor toen ik zwanger was, terwijl we er anders wel pap van lustten zeg maar. Ik denk dat dat heel normaal is hoor, je vriend/man ziet jou lijf veranderen, een kindje erin groeien. Met vriend had er ook gewoon even geen behoefte aan, buiten het feit dat ik het gewoon niet op kon brengen, hij vond het niet fijn omdat hij toch een beetje bang was dat er wat zou gebeuren, ook al wist ie dat je de baby bijv. niet kan beschadigen.
Wij hebben er samen nooit een probleem van gemaakt, hij heeft mij met rust gelaten, de lieverd, zei gewoon van: ik heb ook mijn handen nog! Daardoor voelde ik me niet schuldig.
Tenslotte weet je allebei dat er echt weer een andere tijd komt, dat je er wel weer heel erg van geniet....

sterkte sandra
 
Ik ben het met het antwoord van anoniem eens, wij zijn ook alle twee ook heel terug houdend wat sex betreft vanwege de zwangerschap. Je leest overal dat het geen schade aan kan brengen maar toch, wij vinden het idee niet prettig.

Praat er over met je vriend, dan komen jullie er vast wel uit.

liefs
Lot
 
ook voor je vriend veranderd er een hoop, je bent nu niet meer zijn vriendin of minnares maar de vrouw die zijn kind verwacht. Hij ziet je lichamelijk veranderen en geestelijk door de hormonen.
wij hebben er nooit een probleem van gemaakt en het gewoon besproken met elkaar, dat het er gedurende mijn zwangerschap veel minder of niet van zou komen. Je bent samen zo met andere dingen bezig, het is toch ook helemaal niet zo erg om tijdelijk even geen sex te hebben als je het er allebei mee eens bent? En echt..... na de bevalling komt er een tijd dat je er weer helemaal van geniet hoor!!!!
 
je hebt toch ook je handen nog? ik heb mezelf ook wel eens bevredigd dmv masturberen.... of een dildo. Nogmaals... praat er met elkaar over, dan moet er toch voor elk probleem een oplossing te vinden zijn???
oh ja anoniem heet trouwens sandra en is moeder van Kim 4 mnde
 
Terug
Bovenaan