moeder of minnares?

Bij ons was het de eerste zwnger schap ook zo dat mijn man vanaf het moment dat hij het had gevoeld ineens heel erg vaak moe was. Het was niet zo dat ik er zelf om zat te springen maar normaal wilde hij altijd wel dus ik voelde me behoorlijk afgewezen. We hebben hier toen over gepraat en hij vondhet gewoon eng allemaal. (dus zei niet meer dat hij zo moe was) Bij de 2e en nu bij de 3e heeft hij er geen last meer van en wil hij nog gewoon altijd. Het komt vast wel weer goed. Voor een man verandert er ook een heleboel in eens.
 
Ik begrijp wel dat een man niet zo'n zin meer heeft om te sexen met de vrouw die zijn kind in haar buik heeft.
Ik heb dit ook ervaren met mijn vriend en heb er geen probleem van gemaakt. En als je wel zin hebt dan kun je met je zelf aan de slag of lekker je man verwennen is ook fijn. Misschien komt hij dan toch in de "mood"......... succes en denk maar zo dat de maanden van je zwangerschap niet al te alng duren en je daarna weer lekker kan genieten.
 
Hoi meiden,

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik heb juist veel meer behoefte aan vrijen en sex maar bij mij man is het ook een koude bedoening.

Hij is niet warm te krijgen en je kunt hem moeilijk dwingen he, ha ha. Ik probeer er ook maar geen probleem van te maken. Ik bevredig gewoon mezelf en hoop dat het na de bevalling weer aantrekt. Zoals ik hierboven lees zal dat vast wel weer gebeuren,

groetjes Joyce
 
hoi,
mijn man had wat meer moeite met de sex toe ik tegen het laatst van de zwangerschap liep. Die dikke buik, dan wordt het zo realistisch dat je een kind krijgt. Hij was bang dat hij het kind zou beschadigen. En dat idee is er soms heel moeilijk uit te krijgen. Dus dan maar geen gemeenschap. Op een andere manier is sex ook erg leuk.
 
Mijn man was helemaal niet bang om het kind te beschadigen. Ik snap niet waar al die verhalen vandaan komen. Dat is toch allang al duidelijk dat dat geen kwaad kan. Maar ik had er helemaal geen zin in tijdens mijn zwangerschap. Trouwens sowieso al niet....
Ik heb sex omdat ik een kind wil en verder kan het me allemaal gestolen worden. Dat hele sexgedoe.
 
Nou ben dus niet de enige.
Maarrr, ik kan er niet over uit dat het nu zo loopt en heb mijn twijfels tav mijn vriend in deze.
Hij zegt nl dat hij er zeker ook behoefte aan heeft,maar toch benauwd blijft voor beschadigingen etc. of dat ik me daarna niet lekker ga voelen, waardoor hij zich schuldig gaat voelen (aldus hem). Daarnaast dat hij gewoon erg moe is van harde werken (dat doet hij al zolang we een relatie hebben).

en de anoniem hierboven:
jij denkt er ook apart over zeg.
Weet je partner ook dat je er zo over denkt en is hij het ermee eens?
Ben je wel/niet van plan het kind samen met hem op te voeden en sowieso een relatie met hem te houden?
Relatie onderscheidt zich in mijn ogen van vriendschap doordat je bij een relatie ook sex betrekt.

 
Nou...ik ben eigenlijk verbaasd, dat de man dan ineens niet meer wil. Okee .. dat men in het begin toch denkt / bang is dat het vruchtje beschadigd wordt, is aan de ene kant logisch, aan de andere kant weer niet, maar goed, niet iedereen denkt hetzelfde. Maar goh ... heb er geen last van en mijn man ook niet. De frequentie was wel de afgelopen weken iets minder vaak (ben nu 8,5 week) met name door mij, omdat ik veel misselijk was en moe was. Maarrehm...het is nu nog steeds gewoon fijn om sex te hebben. Ben ook benieuwd hoe dat zal zijn als mijn buik uiteindelijk de komende maanden gaat groeien. Ik zou het vre-se-lijk vinden als mijn man ineens geen zin meer in me had. Andersom zou hij dat ook vinden. Gelukkig hebben we allebei dit probleem niet en genieten we nog volop van elkaar. En ook merkte ik dat het verslopte de afgelopen weken, met name omdat ik moe was. Nu neem ik meer tijd voor mezelf, ik ontspan me meer en ik neem tijd voor ons samen. Ik zal nu wel veel mensen tegen mezelf in het harnas jagen, maar ik ben (puur persoonlijk) echt van mening: sex ... daar MAAK je tijd voor. Maar da's voor ieder weer anders, en verschil moet er wezen, da's maar goed ook !
 
Ik vind het wel herkenbaar wat anoniem van 15:30 zegt. Vind seks ook niet zo belangrijk. En dan de opmerking: als jij het niet doet, gaat hij het elders halen... pfff! Wat voor relatie hebben jullie dan? Weet je partner dat en is het daarmee eens (gatverdamme, moralist!)?
 
Terug
Bovenaan