Nou...ik ben eigenlijk verbaasd, dat de man dan ineens niet meer wil. Okee .. dat men in het begin toch denkt / bang is dat het vruchtje beschadigd wordt, is aan de ene kant logisch, aan de andere kant weer niet, maar goed, niet iedereen denkt hetzelfde. Maar goh ... heb er geen last van en mijn man ook niet. De frequentie was wel de afgelopen weken iets minder vaak (ben nu 8,5 week) met name door mij, omdat ik veel misselijk was en moe was. Maarrehm...het is nu nog steeds gewoon fijn om sex te hebben. Ben ook benieuwd hoe dat zal zijn als mijn buik uiteindelijk de komende maanden gaat groeien. Ik zou het vre-se-lijk vinden als mijn man ineens geen zin meer in me had. Andersom zou hij dat ook vinden. Gelukkig hebben we allebei dit probleem niet en genieten we nog volop van elkaar. En ook merkte ik dat het verslopte de afgelopen weken, met name omdat ik moe was. Nu neem ik meer tijd voor mezelf, ik ontspan me meer en ik neem tijd voor ons samen. Ik zal nu wel veel mensen tegen mezelf in het harnas jagen, maar ik ben (puur persoonlijk) echt van mening: sex ... daar MAAK je tijd voor. Maar da's voor ieder weer anders, en verschil moet er wezen, da's maar goed ook !