A
Anoniem
Guest
Wat een vreselijk nieuws zeg.
Ook ik kreeg toen ik 20 weken zwanger was te horen dat mijn moeder kanker heeft.
Mijn wereld stortte in, dagen gehuild en helemaal van de kaart.
Die avond in het ziekenhuis direct na haar darm operatie, (ze dachten blinde darm maar er zat dus ook een gezwel) dacht ik de baby te gaan verliezen zoveel buikpijn had ik.
Gelukkig is alles goed gegaan met mijn kleine meid en heeft ze er niet onder geleden.
Inmiddels is ze 10 maanden en krijgt mijn moeder morgen haar 4e chemo.
Hopelijk kunnen ze nog iets beteken voor je moeder.
Nog een tip: ga naar een orthomoleculair arts
Deze heeft ervoor gezorgd dat de kanker bij mijn moeder aanzienlijk is afgenomen, ook bij de vader van mijn vriendin is dit het geval. Hij had nog 2 jr te leven, inmiddels is hij al 5 jr kankervrij.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik wilde je dit niet onthouden.
Sterkte,
Liefs mama van Isabel
Ook ik kreeg toen ik 20 weken zwanger was te horen dat mijn moeder kanker heeft.
Mijn wereld stortte in, dagen gehuild en helemaal van de kaart.
Die avond in het ziekenhuis direct na haar darm operatie, (ze dachten blinde darm maar er zat dus ook een gezwel) dacht ik de baby te gaan verliezen zoveel buikpijn had ik.
Gelukkig is alles goed gegaan met mijn kleine meid en heeft ze er niet onder geleden.
Inmiddels is ze 10 maanden en krijgt mijn moeder morgen haar 4e chemo.
Hopelijk kunnen ze nog iets beteken voor je moeder.
Nog een tip: ga naar een orthomoleculair arts
Deze heeft ervoor gezorgd dat de kanker bij mijn moeder aanzienlijk is afgenomen, ook bij de vader van mijn vriendin is dit het geval. Hij had nog 2 jr te leven, inmiddels is hij al 5 jr kankervrij.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik wilde je dit niet onthouden.
Sterkte,
Liefs mama van Isabel