Moeder opgenomen op IC , Mex. griep / Nieuwe Influenza A

Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik ff in een mega-dip.

Mijn moeder is afgelopen dinsdag opgenomen op de Intensive Care. Ze wordt in slaap gehouden en ligt aan de beademing. Ze zijn er eergisteren achter gekomen dat ze de mexicaanse griep / Nieuwe Influenza A heeft. En de vraag is of ze er uit gaat komen. Ze is COPD patient en was al enig tijd grieperig.

In 1e instantie mocht ik per direct niet meer komen, maar dan zou ik als ze wel komt te overlijden haar niet meer zien. Dit was voor de artsen ook niet acceptabel. Dus nu mag ik haar toch zien, evt met mondkapje etc. Het besmettings gevaar zou al geweken zijn en dan zou ik toch al besmet zijn. Gisteren hebben wij als gezin ons direct laten testen en krijgen maandag de uitslag hiervan.

Erg schrikken, ze is nu 4 dg stabiel, maar gaat niet vooruit, haar lichaam kan het op dit moment niet zelf, dus ik blijf duimen, maar vooruitzicht is nog niet goed.....

Ik kom even buurten van de maart afdeling.

Maar wat een schrik, en een vreselijk iets voor jou!

Heel veel sterkte, hoop dat het toch echt weer goed gaat komen met je moeder.
En die dip, das meer dan logisch.
Maar blijf goed om jezelf en je kind denken!

Hai,

Heel veel sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke tijd.
Kan me iets voorstellen hoe je je voelt ik kom nu al 2 weken op de ic bij mijn schoonmoeder ze wordt nu ook nog beademd na een slokdarmkanker operatie. Bij ons gaat het iets de beterende kant op. Hoop dat jullie ook snel het stapje vooruit kunnen zetten. Denk goed om jezelf en de kleine bij mij sloeg het na een week ziekenhuis toe veel harde buiken en de kleine amper voelen heel labiel en moe. Het is moeilijk maar pak je rust tussendoor.
Wel heel fijn dat je bij haar kan zijn.
Groetjes Susan

Terug
Bovenaan