Moeder opgenomen op IC , Mex. griep / Nieuwe Influenza A

Fijn dat je haar toch mag zien. Vandaag is dus helemaal een spannende dag.
Misschien dat jullie het al hebben (gehad) en dat het bij jullie niet aanslaat. Dat hoop ik.

Ik las vandaag in de krant (Pers) dat slechts 5% er ziek van wordt, terwijl we uiteindelijk allemaal in aanraking komen.

Veel sterkte voor je moeder. Hoewel ik van decemberforum ben neus ik overal wat rond.

Laat je weten hoe het met jullie is?

Sterkte,

Groetjes,
Tamar

Jeetje meid dat is schrikken zeg!!!
Hopelijk zijn de uitslagen voor jullie beter en hopelijk knapt je moeder weer wat op.
Heeel veel sterkte toegewenst.

Groetjes marielle
( maart forum)

Hallo allemaal,

Hier even een update. We hebben zelf uitslag gekregen en geen van ons 4-en heeft op dit moment het virus, dat is erg fijn.

Verder zitten we even in een hele grote emotionele achtbaan. Vorige week was er weinig hoop, maar vandaag is het meest ondenkbare toch gebeurd.
Mijn moeder is weer enigzins wakker, heb even tegen haar kunnen praten, en ze heeft door dat je er bent. Dat was wel even heeeel fijn, maar ook erg emotioneel. Ze probeert ook zelf te ademen en dat is op zich goed. De artsen wijzen ons er wel steeds op dat ze nog ernstig ziek is en zeker nog een terugval kan krijgen. Maar ik heb haar iig nog weer even gesproken. We gaan verder met duimen.

Groetjes Marloes

Hi Marloes,

Wat fijn dat je toch nog even de tijd neemt om te schrijven hier. Ik denk dat we allemaal met je mee leven!
Het is goed te horen dat het de goede kant op lijkt te gaan, al moet je dan in je achterhoofd houden dat ze nog lang niet beter is.
Nog steeds: heel veel sterkte!

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan