Karin, waarom heb jij dan helemaal niks gekregen?? Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je er rot door voelt. Mijn vriend heeft het ook moeten leren overigens: op mijn eerste moederdag was ik net een paar weken moeder, totaal uitgeput van alles, en meneer kreeg het voor elkaar om in de stress te schieten vanwege de rommel in huis. Dat doet ie normaal echt nooit, maar ik werd dus aan het stofzuigen gezet! Niks geen ontbijtje! Ik was toen zoooo verdrietig.. Hij snapte daar helemaal niks van, moest het hem echt uitleggen. Nu zijn we van zover dat ik de ontbijtspullen in huis haal, en hij maakt dan samen met Zarah dat ontbijt en brengt het op bed. Ik denk dan maar zo: ook al moet ik alles voorkauwen, het gaat mij erom dat we gezellig met zijn 3tjes op bed ontbijten. Zarah heeft knus bij mij op schoot gezeten en heeft het cadeautje gegeven wat ze heeft gemaakt op het kdv. Mijn vriend hoeft mij geen cadeau te geven, ik ben toch niet zijn moeder?! Ook hoeft hij niet samen met haar een cadeau te kopen. Zarah maakt iets moois, dat geeft ze, en dat is genoeg. Maar er moet wel aandacht gegeven worden aan moederdag!