Moederdag 2010

Karin, waarom heb jij dan helemaal niks gekregen?? Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je er rot door voelt. Mijn vriend heeft het ook moeten leren overigens: op mijn eerste moederdag was ik net een paar weken moeder, totaal uitgeput van alles, en meneer kreeg het voor elkaar om in de stress te schieten vanwege de rommel in huis. Dat doet ie normaal echt nooit, maar ik werd dus aan het stofzuigen gezet! Niks geen ontbijtje! Ik was toen zoooo verdrietig.. Hij snapte daar helemaal niks van, moest het hem echt uitleggen. Nu zijn we van zover dat ik de ontbijtspullen in huis haal, en hij maakt dan samen met Zarah dat ontbijt en brengt het op bed. Ik denk dan maar zo: ook al moet ik alles voorkauwen, het gaat mij erom dat we gezellig met zijn 3tjes op bed ontbijten. Zarah heeft knus bij mij op schoot gezeten en heeft het cadeautje gegeven wat ze heeft gemaakt op het kdv. Mijn vriend hoeft mij geen cadeau te geven, ik ben toch niet zijn moeder?! Ook hoeft hij niet samen met haar een cadeau te kopen. Zarah maakt iets moois, dat geeft ze, en dat is genoeg. Maar er moet wel aandacht gegeven worden aan moederdag!

hee karin
ook ik weet hoe je je voelt
bij mij is dit jaar voor het eerst iets met moederdag gedaan maar ook niet wat ik verwachte en heb friso moeten dwingen iets met karlijn te doen
uiteindelijk is hij zaterdagmiddag met karlijn naar een tuinwinkel ofzoiets gegaan en heeft voor zichzelf allerlei planten gekocht en voor mij ook 1 voor in de tuin en dat gaf hij dan en niet karlijn dus uiteindelijk was het zijn kadootje
en trots dat hij was hahahaha
smiddags zijn we naar mijn ouders gegaan en mijn moeder zei dat t mooiste kadootje was als wij allemaal weggingen dus zijn we met pa naar schutterspark geweest
lekker bij de dieren kijken/aaien en spelen in de speeltuin
alles was leuk en gezellig en op weg naar een terasje met live muziek gaat karlijn vreselijk op d'r gezicht ( lees topic karlijn gevallen )

daarna terug naar huis om te eten en te leren voor t theorie examen van dinsdag

waarom ik dan niets heb gekregen...ppfff hij zegt ;waar moet ik de tijd vandaan halen.tijd maken kan altijd gemakkelijk,het is makkelijk gezegt dat je er geen tijd voor hebt.Bij zn eigen moeder wordt altijd al een half jaar vooruit gedacht.zn broer en zus en hij zelf geven dan wat voor de verjaardagen,vader en moederdag ,en hun trouwdag,terwijl hij niets doet aan mijn verjaardag,moederdag en onze trouwdag..dat steekt me gewoon een beetje.Hij zou zeker iets kunnen maken met nicky..kay is er nog te klein voor.Dit is dus de 3e moederdag,maar ik merk er niets van...liefs,karin

Hoi Karin,

Hoezo geen tijd??
Hij kan nicky een papier en stiften geven en zelf alvast beginnen aan het ontbijt terwijl jij uitslaapt!
Dat is toch wel de zwakste (meest gebruikte) smoes,, o ik had geen tijd.
Zoals al eerder gezegd, het gaat niet om een kado, een leuke tekening en een ontbijtje speciaal voor mama, zeg hem dat maar!

Liefs MJ

hee meid

ik heb friso echt gedwongen en gezegd dat ik dit jaar wel iets verwachtte anders stond ik niet in voor de gevolgen en t heeft gewerkt
hier zijn de ogen gelukkig open gegaan al was t niet zoals t hoorde

ik zou het hem nogmaals uitleggen of eens goed boos/verdrietig worden zodat ie ziet wat t voor je betekend

Hoi,

hier ook niets bijzonders op moederdag hoor. We vinden beiden dat vaderdag en moederdag erg commercieel is, maar stiekem steekt het dan toch wel een beetje hahaha.. De kinderen hadden op Kindergarten plantenbakjes gemaakt met potjes erin. dat was alleen al 2 weken geleden en ja dat heeft toch water en licht nodig dus dat had ik 2 weken geleden al gekregen. Verder ook niets bijzonders gedaan..
Als ik dan jullie verhalen lees dan word ik stiekem toch wel een beetje jaloers....

Liefs Danielle

hoi,,
hier ook een leuke moederdag.. tenminste.. hihi.. mijn man heeft een ontbijtje gemaakt wat we gewoon beneden hebben opgegeten samen en van kelwin kreeg ik een tosti ijzer.. die mn man had gekocht.. echt lief.. al wist ik het stiekem al dat hij het had gekocht haha.. maar dat geeft niks.. en ach als kelwin straks op de peuterspeelzaal zit dan word er wel vandaaruit iets voor mij gemaakt.. vind het nu nog niet zo belangrijk..
ik had wel al gezegd.. deze week: zondag is het moederdag he.. haha.. ja dat weet ik wel zei ie toen.. hihi..

uit de kerk zijn we bij mijn ouders geweest en mn moeder heeft van ons allemaal een schommelbank gekregen voor in de tuin en van mn zusje een beschilderd kopje met schotel met daarbij een theepot en een bakje voor het theezakje op een dienblad.. en mooi ingepakt. mn broertjes hadden milkachocola voor haar gehaald. van mn vader krijgt ze altijd een bos bloemen of iets dergelijks.

en om 3 uur moest ik werken dus mijn man is met kelwin naar zijn ouders gegaan waarvoor we een pakketje hadden gekocht bij douglas.

om half 12 was ik weer thuis en hebben we voor woensdag op donderdag een hotel geboekt waar we lekker met zn tweeen gaan eten en daarna relaxen.. heerlijk heb ik echt zin in!!!

Liefs Christien

Geen tijd is inderdaad een veelgebruikt excuus, zo dus hier ook.. Mijn vriend zei dat hij te weinig alleen was met Zarah dus kan hij ook niks maken. Tsja.. alsof een tekening maken zoveel tijd kost..
Danielle: ik ben het met je eens dat het allemaal erg commercieel is. Tenminste, dat kun je ervan maken. Al die cadeaus die te koop zijn in de winkel, verschrikkelijk. Ik vind een mooie tekening en samen écht ontbijten veel leuker! Voor mijn moeder heb ik ook een tekening gemaakt, hahaha!

Terug
Bovenaan