Moederdag commercieel??? Hoe willen jullie dat gaan doen kersverse moeders?

Hoi,

Ik verheug me ook al op Esthers eerste knutselwerkjes!!! En nu vind ik het beetje extra aandacht ook wel heel leuk. Ik heb best een zware zwangerschap gehad en heb sinds Esthers geboorte het overgrote deel van de zorg op me genomen. Mijn man is niet iemand die uit zichzelf laat merken dat hij dat waardeert en moederdag is voor hem het geheugensteuntje om dat wel te doen. En als hij dan zo'n geheugensteuntje heeft, pakt hij ook groot uit: lekker ontbijtje, de ochtendfles doen zodat ik uit kan slapen, alle huishoudelijke klusjes, mooie foto van Esther in een mooie lijst...en hij had als verrassing de compactcamera voor me gekocht waar ik voor wilde gaan sparen. Voor moederdag en mijn verjaardag. Met alleen de foto was ik ook blij geweest, maar ik vind het zooooooo lief dat hij echt bedacht heeft wat ik graag zou willen hebben en dat voor me gekocht heeft terwijl we toch wel zuinig aan moeten doen!

Groetjes,

Eveline

Jullie ook  allemaal gefeliciteerd dames!
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Ik ben het met Diana eens, ook ik wacht totdat mijn dochtertje gaat knutselen. Ik laat van haar af hangen of zij er iets aan wil doen. Wij hebben er zelf nooit wat aan gedaan, schoonmoeder is al jaren gepikeerd daarover en elke moederdag is een drama, dus wat dat betreft hoeft het van mij echt niet.

Het moet echt geen verplichting worden. Als Lotta het later leuk vindt iets te fröbelen dan is dat natuurlijk goed hoor, ben echt niet anti, maar voor mezelf vind ik het niet echt nodig.

Leuke avond nog!
liefs irene

Mijn man had zaterdag zoiets van: nu moet ik nog maar even naar de stad om iets voor je te kopen. Maar ik heb gezegd dat dat echt niet hoefde. Hij was voor iets anders in de stad en zag 10 minuten voor sluitingstijd in de drogisterij wel 15 mannen bij de kassa staan dringen met prulletjes hahaha. Ik ben blij dat hij daar niet tussen is gaan staan.
Wat ik wel heel lief vond: donderdag kwam mijn dochter met een werkje thuis en ze zei: Ik ga het onder mijn bed verstoppen en dan weet jij niet waar het ligt... schattig he. Was haar eerste schoolweek vorige week trouwens:)

Hallo mama's,

Voor mij was het alweer de 6e moederdag, dus hier waren de knutselarijtjes niet van de lucht... ;)

Zaterdag was ik even winkelen (helemaal alleen, heerlijk: manlief paste thuis op de 4 kids en zou ook nog even e.e.a. in het huishouden doen, zeker een voorproefje voor moederdag....). Ik kwam na 2.5 uur thuis: mijn man en de oudste (5) deden de deur open en commandeerden gelijk dat ik maar even boven op de slaapkamer moest wachten, ze waren nog niet klaar en ik was veel te vroeg!

Het resultaat mocht er wezen: zondagochtend een heel uitgebreid ontbijt op bed (wat ik niet allemaal zelf op kon, dus at iedereen gezellig mee!), 3 kleurplaten/schilderijen, gemaakt en ingepakt in heel veel inpakpapier onder begeleiding van papa, 2 zelfgeknutselde doosjes (heel leuk, om sieraden in te doen) en mijn dochter van 5 had op school een heuse armband met kralen geregen in alle kleuren van de regenboog! En samen met papa hadden ze heel in het geheim zo'n bamboe 'windhanger' (hoe noem je zo'n ding, lijkt op een gong) gekocht, voor in de nieuwe tuin!
~En inderdaad verstopt onder het bed, zodat u het niet kan vinden mama~

Heerlijk, zo'n dag! Inderdaad wil ik helemaal geen groot cadeau, maar geniet ik veel meer van iets kleins waarvoor ze met zijn allen geheimzinnig op pad gaan. Gewoon eenvoudig en creatief, da's veel leuker dan een bezoek aan de drogisterij.

Kortom, ik heb genoten gisteren! Geweldig, al die blije gezichtjes, lieve lachjes en gezelligheid. Onze oudste dochter was heel vroeg wakker: ik kan niet meer slapen mam, ik vind het zo spannend om alle cadeautjes te geven... lief hé!

Groetjes, Esther
mv Joanne (5), Remco (3), Jesse en Lisa (17 wkn)

Hai meiden,
fijn om te lezen dat jullie moderdag ook geslaagd was. Ook ik kan niet wachten op de zelfgemaakte cadeautjes voor moederdag!! Omdat dit jaar mijn allereerste moederdag was, na een zeer onzekere zwangerschap en start, vond ik het toch wel een speciale dag. Ik heb zo ontzettend aan mijzelf lopen twijfelen en daardoor vind ik het toch wel fijn dat mijn vriend me op deze speciale dag laat zien dat hij, ondanks dat ik niet altijd in mijzelf geloof, trots op me is en vertrouwen in mijn moederschap heeft. Ik ben dan ook erg blij met bovenstaande cadeau: elke keer als ik me nu onzeker voel, wrijf ik voortaan even over het kettinkje en weet ik  hoe trots mijn vriend op me is en dat ik het inderdaad allemaal zo goed mogelijk  probeer te doen.  
Daar heb ik inderdaad geen gouden ketting voor nodig, maar ik vind het wel een mooi gebaar.  
En volgend jaar hoeft het voor mij ook niet met dure cadeau's hoor: dit jaar ook niet, maar ik ben er erg blij mee!  

hoi,

ik heb een tekening van mijn oudste dochter gekregen en een mooie glimlach vande jongste dochter. helemaal goed! mijn vriend had geen tijd gehad om iets voor me te kopen. we waren een paar dagen weggeweest en dat was superleuk.

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2007, 32 wkn 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan