Moederdag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hoe was jullie moederdag? Een beetje verwend allemaal?
Wij werden om 8.30u wakker. Mijn vriend is er rond 9.15u eruit gegaan en heeft ontbijt op bed gemaakt.
Zo rond die tijd werd Myrthe ook pas wakker (!) (die was echt versleten van de lentewandeling) en is bij ons op bed dr pap komen drinken.
Daarna heeft ze papa's kussen afgepakt, heerlijk tegenaan gaan zitten en lekker onze croissant op gaan eten. Het was echt heel gezellig en knus zo met ons drietjes en een leuk begin van de dag.
Ik heb een leuk knutselwerkje van Myrthe gehad (van kdv), versiert met haar handafdruk en waarop post-its zitten. Altijd handig.
Verder kreeg ik een lieve kaart namens Myrthe en een slipcursus! Echt gaaf lekker wild doen met de auto. Daarvoor moet ik nog wel een afspraak maken.
We zijn naar mijn schoonmoeder geweest. Had ik geen zin in, maar zwager, schoonzus en neefjes waren er ook en het werd toch gezellig.
Myrthe heeft het heel goed gehouden want ze was zo lekker met haar neef aan het spelen dat ze geen slaapje heeft gedaan.
Op terugweg viel ze als een blok in slaap, wat echt een wonder is want ze slaapt niet vaak in de auto.
We hebben bij mijn moeder gegeten en toen gingen we als verassing ook nog naar de film.
Al met al een superdag gehad. Myrthe was gezellig, het was heerlijk weer en ik ben goed verwend!

Liefs Reneke

Pfff ik kan ook nooit een kort verhaaltje schrijven

Hey!

Hier was het ook gezellig. Van Thomas en Nina een beschilderde kleerhanger gekregen, een roze beschilderde zakdoek en een placemat voor mama.... Zo lief die zelfgemaakte frutsels, hahahah! En al helemaal als je ze uitgepakt krijgt omdat ze het uitpakken zelf zo leuk vinden, WHAHHAHA!
Verder zijn we 's morgens naar Ouwehand geweest, hebben we abonnementen voor en zo blijven we de drukte altijd mooi voor. Altijd leuk de dierentuin!! Na afloop tussen de middag hebben hubbie en ik gegeten en de kids gevreten van pannenkoeken en poffertjes in het naastgelegen pannenkoeken restaurant. Helemaal onder de zooi zaten ze, hahahah! Is maar goed dat we een wasmachine en een droger hebben thuis... En eenmaal weer thuis hebben we heerlijk in de tuin gezeten waar Thomas en Nina zich prima hebben vermaakt op hun eigen springkussen in de tuin, hihihi!
Honger hadden we om 17:00 allemaal nog steeds niet, dus hebben we heel a-sociaal bijna  een enorme moederdag slagroomtaart met verse aardbeien verorberd...  
Thomas vond het geweldig, geen warm eten maar taart op zijn bord, hahaha!

Liefs, marieke

Hier een heel andere moederdag...
Mijn dochter werd voor 6 uur wakker. Ze was helemaal doorgelekt, waardoor haar bed ook helemaal onderzat. En als klap op de vuurpijl had ze van haar slaapzak dat beweegbare ding van de ritssluiting van de slaapzak af weten te krijgen (hoe bedoel je kindvriendelijk...?!?!?) en dat metalen ding had ze dus in haar mond. Ik wist niet wat ik zag! En ik ben me echt rot geschrokken, want wat als ze het had ingeslikt en er in was gestikt... Ik moet er niet aan denken.
Geen ontbijt op bed voor mij, want manlief werkt altijd 's avonds en 's nachts. Hij lag ongeveer net in bed toen onze dochter wakker werd. De hele ochtend met een jankerig en drammerig kind gezeten doordat ze 's nachts veel te kort had geslapen. Gelukkig kwam manlief rond de middag uit bed, dus stond ik er niet meer alleen voor. Overdag wilde  de kleine meid  helemaal niet slapen, dus je kan wel raden hoe ze 's avonds rond etenstijd was... zo'n 13 uur aan een stuk wakker en dat na een te korte nacht...Manlief had wel iets geregeld als verrassing voor moederdag, maar dat was mislukt. Dus ook niets gekregen, ook geen papiertje met een streep/klodder verf ofzo. Het hoeft niet eens iets te kosten, ik ben echt niet hebberig ofzo.
En verder mis ik dan altijd mijn eigen moeder erg, die 11 jaar geleden is overleden.
Nee, dit was weer geen leuke moederdag! Maar vorig jaar was het nog erger, want toen huilde mijn dochter al maandenlang onafgebroken zo'n 7 tot 8 uur per dag.
Hopelijk gaat het volgend jaar beter!
Dory

ik heb een heel leuke moederdag gehad.
we waren op vakantie.toen we wakker werden, kreeg ik eerst een kus van nathalia en erwin. daarna kado's uitpakken.
make-up, oorbellen en printpapier (had ik echt nodig, dus was er erg blij mee hihi)
daarna snel inpakken en naar huis.
eenmaal thuis lag er een leuke brief van de belastingdienst, dat ik over 2007 nog een leuk bedrag terug krijg.
altijd mooi meegenomen toch hihihi.
daarna snel omkleden en naar mn moeder toe.
we hebben veel lol gehad daar.
toen naar mn oma, want die was gisteren jarig.
ook daar hebben we het erg naar ons zin gehad, en lekker gegeten.
toen we thuis kwamen, nathalia in bad gedaan en naar bed.
mn vriend kijkt altjd voetbal van 7 tot 8. daarna beloofde hij me een potje monopoly
(ben helemaal gek op spelletjes :p)
helaas duude alleen de voetbal veel langer, omdat het de laatste keer was ofzow
dus de monopoly ging niet door.
die is verschoven naar vandaag hihihi

ook erwin is niet zo crea en is dus ook niet met nathalia aan de tafel gaan zitten om  te kleuren ofzo voor mij.
jammer, maar ach ik ben lekker verwend :D

voor vaderdag(21 juni) heeft nathalia een canvasdoek beschilderd.
(lekker gekliederd hihihi) ik heb er een leuk randje en tekst bij gemaakt het vaderdag kadotje is dus al klaar :D

liefs, do

hoihoi,
hier een gezellige moederdag gehad. zaterdag avond was ik op stap  met mijn dans maatje en zondag ochtend mocht ik lekker uitslapen (mijn cadeautje voor moederdag). man lief is met onze kleine meid naar beneden gegaan om haar te verzorgen en na haar ochtend slaapje (ze was nog helemaal moe van de vorige dan, die gezellig wandeling ) kwam hij met haar naar de slaapkamer (rond half 12 heeeeeeeeeerlijk).
elounda had op het kdv een heel schattig juwelendoosje gemaakt die ze vol trots aan mij gaf, maar nadat het uitgepakt was, wou ze het toch eigenlijk wel weer terug hebben (had zij immers gemaakt hahaha). smiddags nog even gezellig bij mijn mams geweest en een lekker soepje meegegeten.
een geslaagde dag dus.

groetjes linda

ps vervelend voor je Dory, hopelijk volgend jaar meer geluk, maar anders bombardeer je een andere dag toch gewoon lekker tot moederdag hhihih.

Hallo meiden,

Ben wel een beetje jaloers op jullie! Wij moesten ook wel een beetje haasten omdat we langs schoon moeder en moeder gingen... Zoe  moesten we  ook nog in bad doen, zelf erbij en onder de douch en de hond nog uit!
hahah Maaaaaaaaar heb wel ontbijt op bed gehad, koude oven croisant hahahah lekkere verse jus en gekookt eitje! Veel kado's gehad! Erg verwend en helaas zou Joop ook niet even een leuk knutseltje maken met Zoë maar volgend jaar kan ze vast zelf goed tekenen dus dan verwacht ik wel iets!!! Verder gezellig gehad, dat is het belangrijkste!
Helaas in de avond nog bed moeten verschonen zat onder de kruimels en stroop hahaha
Groetjes Kim

Mijn moederdag was niet zo geweldig, ik moest namelijk werken van tien tot zes. Ook had Laura niks gemaakt op de creche, blijkbaar doen ze dat niet in de groep tot anderhalf ofzo. Handafdrukje oid was toch wel leuk geweest...

Ik fietste naar huis, belde manlief dat hij me tegemoet kwam fietsen met Laura, ook had hij een doosje celebrations chocolaadjes gekocht. Daarna ijsje gegeten op een terrasje, werd het toch nog een beetje gezellig. Maandagochtend bij mijn moeder langsgeweest.

Mijn moederdag cadeautje van de peuterspeelzaal van mijn oudste had de juf naar ons oude adres gebracht. Dat is niet meer bovenwater gekomen. We zijn maar een maand of 9 geleden verhuisd!
Maar manlief had nog wel met de twee meiden geknutseld. En een een ontbijtje  op bed gekregen (en manlief heeft de kruimels opgeruimd!!!)

Terug
Bovenaan