Moederdag

Hahahaha de kruimels mocht ik zelf opruimen hoor.....
En wat raar van je kadootje van de peuterspeelzaal.

Liefs Reneke

Ik moest werken van 7-12 en was om iets over half 1 thuis, Daniël lag al op bed want die was zo moe.
Smiddags heb ik lekker een lange middagdut gedaan, toen naar de kerk geweest en daarna bij vrienden heerlijk de avond doorgebracht, door lekker te eten, te spelen met de kids, en nadat alle kids op bed lagen, spelletje gedaan, lekker met mn vriendin over de kids en hun ontwikkelingen gekletst.
Ik had zaterdag al mn moederdag kadootje gehad, hele leuke regenlaarzen, zodat ik samen met mn zoontje lekker naar het bos kan, en voor op de camping en als we gaan wildkamperen in zweden van de zomer...
was er heel blij mee.

Verder heb ik lekker niets hoeven doen thuis, alles werd gedaan tot de vieze luiers toe.
Heeeerlijk.

liefs marina

Hoi,

Wat een verschillende verhalen zeg.
Ik heb ook een heerlijke moederdag gehad. Ik heb 's morgens onze meid uit bed gehaald en mijn man heeft toen beneden de tafel gedekt. Toen hebben we gezellig samen ontbeten met allemaal lekkere dingen.
Daarna moest ik op de bank gaan zitten en kreeg ik van mijn meisje een cadeautje. Ze kwam er al mee aan rammelen, met een big smile op haar gezicht. Ik heb een hele mooie armband gekregen (ook al voor mijn verjaardag) en verder heb ik nog een bloemetje gekregen.
Ook mijn man had niks met haar geknutseld, maar ik weet ook dat hij dat vreselijk vindt. Kan hem ook niet verplichten om dit te doen. Ze hebben de armband trouwens wel samen gekocht. Ze zijn samen naar de winkel geweest, mijn mannetje samen met zijn dochter winkelen voor mama. Dat vind ik dan ook wel weer heel erg leuk.
Verder zijn we naar mijn schoonouders en naar mijn ouders geweest.
Het was een hele gezellige dag.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan