moederdag...

zondag is het alweer moederdag.
ik vind het helemaal geweldig, had namelijk niet meer verwacht dat er een moederdag inzat voor mij.

hier kun je laten weten hoe je verrast bent....

mijn vriend is niet zo romantisch ingesteld, maar hij had wel een kadootje gehaald.
ik ben benieuwd!

groetjes Carina

Morgen is het zover!

Ik heb nooit veel op gehad met moederdag. EN al helemaal niet met verplichte cadeautjes. Wel kijk ik er erg naar uit dat Cas van het kdv komt met een zelfgemaakt knutselwerkje of tekening voor de grote dag, wat dan eerst goed verstopt moet worden.

Ik heb Cas voor oma een 'tekening' laten maken. Ik heb hem een viltstift laten vasthouden en daar zelf een kaart tegenaan gehouden. Heel grappig. Verder gaat mijn man lekker voor me koken. Hij was zich druk aan het maken dat hij geen cadeau heeft gekocht. Maar ik wil geen cadeau. Ik wil aandacht!

Hallo!

Nog even en moederdag is ten einde...
Dit was mijn moederdag:
'-een extra lange dag (hij begon om 4.00 's nachts doordat Nils verkouden is geworden en nu onrustig slaapt, ook plaste zijn broer in zijn bed)
-zelfgemaakte knutsels (lang leve school, het kinderdagverblijf en de tomeloze creativiteit van dochterlief)
-en extra knuffels  (altijd fijn)

Verder doen we er niets aan (ik had zelf maar broodjes en taart gehaald haha).

Op naar vaderdag zullen we maar zeggen!

Prettige avond nog! Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Mijn moederdag begon met een dochter die uitsliep...heb haar om 8.15 gewekt voor de eerste voeding. Heerlijk! Daarna lekker beschuitje met aardbei van manlief, bloemetje en een foto van hem en dochter. Die kan ik straks op mijn bureau zetten op mijn werk! Erg lief dus!

Ik had een heerlijk relaxte moederdag. Cas heeft zich de nacht van tevoren keurig gedragen. Hij kwam om half 6 ipv 4 uur voor een voeding. Had wel als gevolg dat we om 7 uur aan de croissantjes zaten. Mijn man is daarna terug naar bed gegaan.

smiddags een eindje gewandeld en een ijsje gegeten op het terras. Heerlijk!

En mijn man heeft heerlijk voor me gekookt. En s avonds heeft hij de speentjesdienst genomen (dan ligt ie aan mijn kant van het bed, waar de wieg staat.)

hahaha speentjes dienst...

mijn moederdag begon zoals altijd met Swen aan de borst.
Mark is toen lekker een kopje thee gaan maken voor me en kwam met een kadootje aan.

het klinkt misschien gek, maar ik heb een kruidentuintje gekregen.. ik zeur al jaren dat ik een stukje tuin wil waar ik een klein moestuintje in kan beginnen, maar het komt er maar niet van. dus als grapje een kruidentuintje voor binnen en als ze groeien voor buiten. het begin van mijn inimini moestuintje!

verder hebben we Swen voor het eerst in het grote bad gedaan. hij vond het geweldig en ik dus ook!
we zijn naar mijn moeder geweest en daar lekker taart gegeten.
de rest van de dag hebben we geluierd.. een gewone zondag dus.

oja... na het badderen kreeg ik ook een ontbijtje, maar eigenlijk doet mark dat zo'n beetje iedere zondag al.

groetjes

Hoi meiden,

De kids sliepen dus allemaal lekker uit voor jullie lees ik zo. Mijn dochter werd om half 8 wakker en toen gaf ik haar de fles en kreeg ik van mijn man een lekker kopje thee. Daarna moest hij voetballen tja dat was niet anders.

Om 14:00 werd onze kleine Daphne gedoopt wat we samen met mijn verjaardag daarna groots hebben gevierd dus een bijzondere eerste moederdag voor mij.

En inderdaad op naar de vaderdag gaan jullie nog iets bijzonders doen voor jullie mannen?

Liefs Margot

Terug
Bovenaan