moederdag...

Ik heb ook een leuke moederdag gehad.
Merel was pas om half 8 wakker (normaal half7//7uur)
En Thomas moesten we wakker maken, de slaapkop.
Dus heerlijk iets kunnen uitslapen!

Merel had op het kdv een medaille gemaakt en een versje erbij, zo lief.
Van Thomas had ik een boekje: mijn mama   kan toveren.
Een bos bloemen en een digitale fotolijst.
Dus mega verwend!!

Groetjes

Hoi,

Ik had met mijn vriend afgesproken dat we geen gekochte cadeautjes zouden doen.
We weten al niet wat we voor verjaardagen moeten kopn voor elkaar.....
En bovendien ben ik zijn moeder niet he!

Maar goed! Van frank (2) kreeg ik een prachtige knutsel en een tekening. En drie jongleerballen met een kaartje erbij! Dat hij het stoer vond dat mama dat zo goed kon en of ik het hem ook wilde leren!

Toen nog een kaart van Noortje met een lieve tekst en een cadeautje! In het pakje zat Eau de Noortje! haha, Een flesje chanel parrfum met een fotootje van Noortje erop geplakt! Erg orgineel van manlief dus! Maar niet de bedoeling.......

Verder hebben we die dag spullen in moeten pakken. Ze zijn gisteren begonnen met de verbouwing van de badkamer. Wij zijn dan nu ook voor een week of 3 met z;n allen bij mijn moeder ingetrokken!

Ik ben ook helemaal tegen gekochte cadeautjes. Die lieve knutselwerkjes, daar kan ik mij heel erg op verheugen.
Mijn man heeft echter nadrukkelijk laten weten dat hij wel een cadeautje wil hebben op vaderdag. En ach... dat is zijn dag, dus krijgt ie iets. Hij wil graag een shirtje voor Cas met 'papa is de beste' of zoiets erop. Dus dat krijgt ie. En ik ga hem nog extra vcrrassen. Hij zeurt al tijden over een frituurpan. Ik heb dat steeds tegengehouden (vieze luchtjes, vies vet en niet al te gezond). Maar die gaat ie dus ook krijgen.

Ik ben een fotoboek aan het maken van Yinthe. Die wil ik hem geven op vaderdag. Daarnaast krijgen we binnenkort een andere auto. Ik heb een foto van zijn huidige auto op een slabbetje laten drukken, zodat ie er toch af en toe nog naar kan kijken!

Terug
Bovenaan