Moederdag

Ja ja morgen is t dan zover onze eerste Moederdag! Tenminste voor degene onder ons die voor t eerst moeder zijn geworden!! En natuurlijk voor de rest ook voor het is met jullie kindje die net is geboren!!! Leuk hè! Ben benieuwd wat mijn lieve zoontje (vriend) gekocht heeft!! Fijne dag allemaal!! Lekker van dit prachtige weer genieten!

Liefs Tamara

Hier ook niks, mijn vriend is een weekje aan het werk in het buitenland.....
dus maar er zelf een gezellig dag van met mijn meissie! :--)))

Ik hoop dat iedereen geniet van (de eerste) moederdag!!

liefs

Fijne moederdag allemaal!!!

Mijn mannen hebben mij wel verwend. De oudste had natuurlijk op school geknutseld en samen met papa en zijn broertje had ie een doos vol lekkere en leuke dingen gemaakt: chocola, witbiertje, boek, nootjes.... en natuurlijk een mooie tekening!

Gr ingrid

Iedereen een fijne dag toegewenst!

Vanmorgen van mijn oudste zoontje een ketting gehad die hij gemaakt heeft van klei op de peuterspeelzaal, zo schattig!
Van mijn andere zoontje (hihi manlief) heb ik een nieuw kopje gehad voor aan mijn armband, en die komt woensdag binnen.

Verder word ik heerlijk verwend, kon ik lekker uitslapen, ontbijt op bed en word er lekker gekookt en heb ik vanmorgen geen fles hoeven geven... heerlijk relaxed dus,

Liefs Marina

Hier geen cadeautje voor moederdag. Heb zelf gezegd dat het niet hoeft. omdat ik graag wil sparen voor een mamafiets.

Maar jorn heeft me wel een cadeautje gegeven. haha een heerlijke nacht slapen.
gisteravond om 19.00 uur heeft hij de fles gehad en toen pas vanochtend om 5 uur weer...
Om 8 uur was hij weer wakker en is mijn vriend met hem naar beneden gegaan. en kon ik lekker blijven liggen.

:D

ik vind het ele dag moederdag. ben voor t eerst moeder. en elk lachje en elk geluidje van mijn manneke is een cadeautje. straks ( ahum over een jaar of 3,5) als ie naar school gaat komen de zelfgemaakte cadeautjes. enorm leuk.

groetjes smooty

Terug
Bovenaan