Moederdag

hier ook lekker verwend, een ontbijtje op bed, knutsels van op school(dat vind ik altijd de mooiste cadeautjes,hihi) een bos bloemen en een foto toestel..
de hele dag lekker thuis geweest, kids in het zwembad en nog een familie watergevecht,,haha daarna lekker de bqq aan, kortom een heerlijke dag!!

Liefs

Hier ook ontbijt op bed, mooi bos bloemen in een mooie grote pot gekregen voor in de tuin.
Tuurlijk is het hier ook elke dag moededag maar vind het toch wel heel bijzonder mijn eerste Moederdag. Moeder zijn is iets heel bijzonders voel ik steeds meer :)

Hier is het meer een vaderdag geweest. Ik heb wel het kadootje gekregen maar papa had heel de dag met de kleine. Ik moest vanochtend al naar een doopdienst ( en een uur heen en een uur terug rijden) Verder de verplichte nummers zoals naar schoonouders. Vanavond weer een kerkdienst en vanavond nog een bezoekje aan het kerkhof want het zou mijn broers verjaardag zijn geweest en even naar mijn moeder, al met al een hele emotionele dag waarin ik ons ventje bijna niet gekroeld heb.

supertje tjee dat is idd een emotionele dag, sterkte ermee.

hier verwend met zelfgemaakt kados en een uur een boekje kunnen lezen in de tuin in alle rust heerlijk

Terug
Bovenaan