MOEDERFIETS OF FIETSKAR

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit met een dilemma ik heb 2 weken terug een fietstoeltje voor voorop de fiets gehaald omdat ik voor milton al een stoeltje achterop heb. Maar nou het volgende als ik het zitje erop zet pas ik er niet meer fatsoenlijk tussen en kan ik er niet makkelijk onderweg mee stoppen. Ik ben bang om te vallen met mijn kleintjes dat zie ik dus echt niet zitten maar ik wil wel met zijn drieen makkelijk even weg kunnen dus ik zit te twijfelen of ik voor een tweedehands moederfiets zou gaan sparen of voor een fietskarretje wat je ook gelijk als buggy kan gebruiken. Wat zouden jullie doen en wat is jullie ervaring ?

groetjes lisette

Hoi,

Wij zijn ook voor een moederfiets aan het sparen, want op mijn fiets paste dus ook geen fietstoeltje.
Persoonlijk vind ik zo'n karretje helemaal niks, maar moeders die zo'n karretje hebben, kunnen er misschien wel hele fijne ervaringen mee hebben. Ik heb daar dan dus ook geen ervaring mee, maar wij kiezen dus voor een moederfiets.

Liefs marielle

Hoi,

Wij zijn ook voor een moederfiets aan het sparen, want op mijn fiets paste dus ook geen fietstoeltje.
Persoonlijk vind ik zo'n karretje helemaal niks, maar moeders die zo'n karretje hebben, kunnen er misschien wel hele fijne ervaringen mee hebben. Ik heb daar dan dus ook geen ervaring mee, maar wij kiezen dus voor een moederfiets.

Liefs marielle

wij hebben een bakfiets van Boxbike!

Geweldig, 2 kindjes prima in te vervoeren, huifje erbij voor evt. regen of wind! Ik kan overal heen, kleinste gaat in zo'n peuterstoel (soort schelp) en de oudste zit er naast!

Ik kom echt overal waar ik wezen moet en de boxbike is de enige die makkelijk in een schuur is te rijden.

Groetjes,

Suus

Hoi