MOEDERFIETS OF FIETSKAR

Wij hebben een fietskar en een moederfiets. De fietskar is heel breed waardoor je er in de gemiddelde winkel niet mee door de paden kan als je hem als buggy wilt gebruiken. De moederfiets heb ik gekocht omdat ik al kon zien dat ik er niet meer tussen paste met een zitje voorop. Het is de Batavus Mambo en hij fietst heerlijk! Als ze straks kan zitten gaan we heerlijk fietsen! In de fietskar vindt mijn meisje niet zo fijn, het hobbelt haar teveel en dan gaat ze huilen.

hoi hoi ...ook wij hebben of ik liever gezegt heb een moederfiets en een fietskar.de moederfiets is echt heel makkelijk.de fietskar gebruik ik nu ff niet zo snel ,omdat hij te breed is om in de schuur te krijgen.hihi ik moet hem eerst half uit elkaar halen.maar als het echt vies weer is zou ik hem zeker gebruiken.gr.karin

Ik heb een moederfiets en ben er super blij mee. Hij is heel robuust en heef teen  lekker breed stuur. Met een voorstoeltje kan ik er makkelijk tussen en er kunnen nog boodschappen tassen aan beide kanten. Achterop heb ik de buggy en er kunnen nog fietstassen mee. Door de dubbele standaard is hij heel stevig en staat hij goed. Met de versnellingen kom ik de steile bruggen hier op en ook een flinke windhoos kan ik hebben.

Ik heb hem  4 jaar  geleden gewoon bij de Hema gekocht misschien moet je het even in de gaten houden. Soms hebben ze goede aanbiedingen. En geloof me ik heb die fiets echt afgeracht want ik heb geen  rijbewijs en doe er elke week mijn grote boodschappen mee voor de hele week !! En dat is nogal een gewicht + mij er nog bij (arme fiets ) :)
Maar zo een fietskar lijkt me heerlijk voor de kids maar ik zou het doodeng vinden om ermee te fietsen. + ze zitten zo ver weg voor het contackt tijdens het fietsen.

succes met je beslissing

Terug
Bovenaan