Moederfiets of toch een gewone fiets??

Ik heb een Batavus Stabilo,

Deze is extra stevig en het zadel zit verder van het stuur zodat je voldoende ruimte hebt voor fietszitjes. Hij bevalt mij heel erg goed (het stuur van de moederfiets vond ik ook lichtelijk overdreven)
 
Hallo,

Ik heb een gewone damesfiets, een Batavus model Verona. En ik heb een bobike stoeltje voor en een bobike stoeltje achterop   en geen problemen met fietsen, kan gewoon met benen naast elkaar en ook met op/afstappen geen problemen.....
groetjes Chantal
 
Ik wou eerst ook een moederfiets maar nu heb ik 1 gezien zonder een zitje voor op en ik vind die fiets dan oerlelijk. als je het stuur hoger zet is het net een harly fiets.. maar das mijn mening. Ik heb nu een personal bike van batavus en die bevalt mij uitstekend.
 
Ik heb zo`n moederfiets met een oerlelijk stuur...haha

ik heb de sparta amazone...in een super coole groene kleur...het fietst super...een dubbele standaard, een veer zodat je stuur recht blijft ondanks kindje in t stoeltje!!
en heb er een voor en achter stoeltje bij!

je hebt bij halfords ook eigen merk moederfiets...die is ook mooi! en veel minder duur, geloof 300 ofzo.
ik heb de mijne via fietsenplan op mn werk dus heb lekker duur gedaan!!
 
Hoi Annemieke,

Ik heb ook een moederfiets gekocht. Zat met het zelfde dillema als jij. Ze zijn erg duur en wat als je geen kindje meer op de fiets hebt, dan ziet het er idd niet uit. Maar ben uiteindelijk toch overstag gegaan omdat ik pas 1 kind heb en er nog meer hoop te krijgen en dus hopelijk nog lang gebruik kan maken van de moederfiets. Ik ben na lang wikken en wegen uiteindelijk voor de Gazelle Bloom gegaan. Ik heb hem nu sinds een maand en het is echt geweldig. Makkelijk met opstappen en ook dat brede stuur is heerlijk!
Op internet worden er op verschillende sites moederfietsen aangeboden met best wat korting en ook de Halfords verkoopt een eigen merk moederfiets.
Succes met je keuze.

Groetjes Nathalie
 
Terug
Bovenaan