Moederfiets WELKE?

Ik heb een Sparta Amazone moederfiets. Bevalt me super. Ik heb hem van marktplaats inclusief stoeltjes. Alleen stoeltjes betaal je je al een breuk aan, dus ben blij met mijn aankoop. Ik zou zeggen kijk eens of er wat beschikbaar is op Marktplaats in je buurt.
 
Ik heb een elektrische Batavus transporter. Heerlijk om was ondersteuning te hebben! Ik fiets nu ook gerust met windkracht 6 nog een ronde van 15km met de kleine man, zonder moeite. Zo is fietsen voor mij weer leuk en de kleine geniet intens
 
Heb nu de batavus mambo, maar heb er niet veel schik mee. Kwa moederfiets features is hij perfect maar ik trap me suf terwyl hij amper vooruit komt lijkt wel of de trappers ver naar voren staan en het zadel te ver naar achter ofzo. Wacht nu op de stella bike, dochter houd van fietsen en straks met nog een hummel voorop leek het me wel lekker elektrisch. Er zijn stevige fietsen die bijv 2 zitjes makkelijk kunnen hebben, maar je moet echt een stevig stuur hebben. Ikzelf ben wel echt blij met het stuurslot hierdoor draait het stuur niet weg terwijl de kleine derin gaat. Ook dubbelstandaard geeft mij wel het gevoel van veiligheid. Vind de extra ruimte op de mambo tegenvallen bij Stella moet ik dat nog ervaren
 
Ik heb de Popal Mare in het bosgroen en ben er heel tevreden over. We wilde er niet weer heel veel geld aan kwijt, en de Popal Mare hadden we toen ergens in de aanbieding gezien. Hij rijdt heel fijn en ik vind het stevig genoeg met een kindje. Zag nu bij SuperSales dat hij normale prijs ook 399 is, dus dat valt opzich ook nog wel mee. 
 
Ik heb een moederfiets gehad (batavus mambo), maar deze verkocht. Vond het echt een hele zware fiets. Wij gebruiken nu thuis een "gewone" sparta fiets en een elektrische fiets van cortina. Je hebt met voorzitje iets minder instapruimte, maar dat went.
 
heb de elektrische fiets trouwens via fietsplan van mijn werk.... weet niet of je die mogelijkheid ook hebt, maar ik vind het ideaal!
 
Terug
Bovenaan