Moederfiets

Hoi,

Omdat ik veel last van spierkrampen  in mijn benen heb als ik met m'n bil op het zadel blijf zitten wanneer ik moet stoppen, heb ik  een paar maanden geleden ook een moederfiets gekocht.
Nu kan ik makkelijker met de fiets tussen mijn benen op de grond staan (tussen het stoeltje voorop en het zadel). Dit fiets VEEL ontspannender.
Ik vind het dus absoluut geen onzin om een moederfiets aan te schaffen.

Mijn moederfiets komt bij Wim de Vos in Oosterhout vandaan.
De fiets is zelfs kostenloos bij ons thuis afgeleverd!
Hij koopt ze direct bij de fabriek en is dus veel goedkoper dan een lokale fietsenwinkel.
Dit zijn danwel geen A topmerken, hoewel hij die ook heeft, maar dan in een duurdere prijsklasse...

Suc6 met het vinden van een goede fiets.

Groeten,
Pascalle
 
quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 11:46:23'));

ja tuurlijk past het prima, maar ik vind ze zo mooi


Ik wil er stiekem ook wel een hoor!!!, vind ze ook wel mooi! Maar het is ons gewoon te duur. Koop altijd een tweedehands fiets. Overigens hebben we deze gekregen, tweedehands, van mijn moeder.




 
Hallo,

Een moederfiets zou ik zeker aanraden.
Je kunt ten alle tijde fatsoenlijk fietsen en mocht je opeens moeten stoppen en afstappen dan is dat niet zo'n groot probleem als met een gewone fiets.
Ik heb zelf een Sparta en die bevalt me prima. De prijs vind ik wel meevallen.
Koop maar eens een goede fiets dan ben je nog duurder uit.

 groetjes Jantine
 
Hoi;
Ik heb ook een mamafiets gekocht; Een sparta amazone trendy.
Nieuw, compleet met voor en achterzitje, tassen...
Via www.bikes4kids.nl   het scheelde me toch bijna 300 euro, dan bij de fietsenwinkel. Maar ik wilde persé een nieuwe. Ze zijn ook via marktplaats tweede hands te krijgen.

Ik heb er in elk geval veel plezier van. Doe alles op de fiets (en lopend), we hebben nl geen auto..

Succes..

Groetjes Finduilas (mama van Jasmijn, 13,5 maand)
 
Terug
Bovenaan