moederfiets

Hai meiden,

dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een moederfiets gekocht. Een Montego liberty.

Ik wens jullie allemaal veel fiets plezier met jullie kleintjes met dit lekkere weer!

Groetjes
 
Hoi Allemaal,

Ben erg benieuwd hoe de montego liberty bevalt bij jullie.
Ik heb er gisteren een gekocht met 7 versnellingen en die wordt pas volgende week geleverd.
Ik kan straks nog maar hele kleine afstandjes rijden want mijn dochtertje begint nu een beetje te zitten.
Ze is ook 6,5 maand. Dus heeft nog geen haast.
Wil voor die 3 maanden geen duur ding aanschaffen voor de maxi cosy achterop te plaatsen of een fietskarretje. zijn best prijzig.

groetjes fanny
 
Heb ook een Montego Liberty, maar dan met 3 versnellingen, bevalt prima. Erg stevig en fietst licht. Je kan veel meenemen (kind, buggy en grote fietstassen) en voor een normale prijs.
 
Hoi neffee ik zit er ook over te denken een Montego Liberty N3 te kopen. Wat ik me af vraag (de winkels geven verschillende adviezen) is of je er aan de achterkant een zitje, een luxe buggydrager en een dubbele fietstas op kwijt kan....
En dan natuurlijk zitje voor en een mandje. Ik wil het maximale eruit halen 9strax hebk 2 kids namelijk).
 
Terug
Bovenaan