Moederfiets???

Hoi,

Ik heb van het weekend een 'mama'fiets gekocht en ik ben er erg blij mee!!Op mijn normale fiets had ik weinig ruimte met op en af stappen en dat vond ik erg gevaarlijk, als je plotseling moet stoppen dan zou je zo op je snuffert kunnen gaan, en met een kleintje voorop zie ik dat helemaal niet zitten. Maar dit ligt ook wel aan je fiets, die van mij was maar een klein eenvoudig ding die wel fantastich fietste trouwens! En als over een paar chelsey ( en eventueel een broertje of zusje) zelf gaan fietsen dan kan ik hem altijd nog verkopen of inruilen voor weer een normale fiets.

Groetjes Elise

Ik heb nu een mama-fiets maar het is wel een gevaarte hoor, stoeltje voorop + een mandje, stoeltje + fietstassen achterop.
Het is wel makkelijk met twee kindjes maar als ik 'smorgens naar mijn  werk fiets ben ik er niet zo blij mee , het is een loodzwaar ding.
Ik zou met een kindje lekker een stoeltje op je gewone fiets zetten heb ik ook altijd gehad en dat gaat prima, volgens mij kun je daar ook een dubbele standaard op zetten, dat is wel makkelijk maar geen must hoor.

groetjes Danielle.

...nog bedankt voor de tips en het is mij duidelijk, wat een mammafiets is. Weet nog niet wat het gaat worden, voorlopig eerst maar even oefenen met zitten. Gaat al een beetje, jouhoeee.

Hi,

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik mijn fiets zal inruilen voor een moederfiets, maar je kan bij de fietsenmaker (of als je een handige vent in de buurt hebt) zo'n dubbele rechte standaard eronder laten zetten en zo'n veer bij je voorwiel.

wij hebben er eenbesteld...kan elk moment binnenkomen.
een gazelle..maar dan een vrij gewone moederfiets donkerpaars gelijk met alle zitjes erop ook in donkerpaars.
ikmoest toch een nieuwe fiets,,dat andere krakkemikkeige ding van mij kan ik echt niet op met Mila.
deze is overigens niet zo superbreed en te moederfiets zeg maar,maar toch wel een moederfiets ..snap jij het nog..
het fietst wel heerlijk licht hoor.erg makkelijk
groetjes piewie

Ja hoor Piewie, ik snap je want ik heb hem ook gekocht. Ik ben super blij met de brede instap.

Annemieke

Ik heb er ook 1, de sparta amazone trendy. Hij bevalt me heel erg goed... en Skip ook.
Kijk maar eens op www.fietsenwinkel.nl, daar zijn de fietsen veel goedkoper dan in de winkel.
Groetjes, Noor mv Skip

Terug
Bovenaan