moederfiets

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben inmiddels zwanger van de 2e en mijn buik groeit maar door!
Ik kon voordat ik zwanger was al amper tussen het zitje inkomen, om op mijn zadel te komen. Nu dus al helemaal niet meer. Ik ben vrij klein en "step"    tot ik op mijn zadel kom zitten. Ik wil dus een moederfiets kopen. Ik twijfel tussen de gazelle bloom en de sparta trendy. Ik heb een online fietsenmaker gevonden, die goedkoper is, maar ik kan de fietsen niet uitproberen. Volgens hem, is de sparta trendy het ruimst. Heeft iemand hier ervaring mee? Het nadeel is, dat de sparta wielmaat 26 heeft. Kleiner dan de gewone fietsen dus. Heeft iemand hier ervaring mee...is het veel zwaarder trappen?

Hoi,

Ik heb geen antwoord voor je..maar misschien wel een andere   tip:

Je kan, als je nu een goede fiets hebt, er een ander stuur op laten zetten.
Zo'n mamastuur zeg maar. Dan heb je toch meer ruimte en scheelt het een hoop geld.
Ook kan je een langere bagagedrager erop laten zetten ivm stoeltje en buggy.

Succes met zoeken!
Sannemams

Ik heb een moederfiets van sparta en ben erg tevreden...heb er met mijn zwangere buik en de oudste voorop nog heel wat mee afgefietst. Ja het wiel is kleiner dus maak je meer bewegingen met trappen maar ik ervaar het niet als veel zwaarder..mij bevalt de fiets nog steeds heel goed en ben benieuwd straks met oudste achterop en de jongste voorop.
groetjes Inge

Hoi HOi,

OOk ik twijfel nog tussen een trendy en een bloom. Mijn fietsenmaker zei dat het voordeel van een bloom is dat hij er ook zonder zitjes (dus als de kids zelf kunnen fietsen) er ook nog "normaal" uitziet. De trendy (en ook andere) zien er zonder zitjes wat vreemd uit.

Maar goed....ik weet het dus ook nog niet.

Groetjes Karin

Ik heb de sparta trendy.
Prima fietsje nu ik weet hoe ik er het makkelijkst tussen kan komen, want dat was voor mij ook ff wennen'.

Hoi Wenne,

Hoe bedoel je, hoe je er tussen moet lomen? Dat is nu mijn probleem dus ook. Vandaar dat ik een moederfiets wil. Is het als nog lastig dan? Groetjes

He Hallo,

Ik had hier een tijdje geleden ook een topic voor geopend, want ik kwam er echt met moeite tussen mt 44.
Maar bleek niet de enige te zijn, na wat tips;

Zadelpen zover mogelijk naar achteren verstellen,
Eerst steppen zoals jij nu ook al doet.

Anders ga je toch bij een fietsenwinkel in de buurt even proefrijden om te kijken hoe t zit.
En dan bestel je hem alsnog bij die internet winkel.

succes

Terug
Bovenaan