moederfiets

A

Anoniem

Guest
Hoi,

We zitten nu een beetje in het fietszitjes stadium en willen dan ook gelijk een nieuwe moederfiets aanschaffen. Heeft iemand ervaring met die fietsen? Want de prijsverschillen zijn enorm en ik vraag me toch een beetje af is goedkoop nou echt duurkoop of betaal je toch voor de naam.

Iemand advies?

Groetjes, KT

Wij zitten met hetzelfde "probleem". Op onze fietsen kan geen kinderzitje dus we moeten een andere fiets aanschaffen, maar willen wel een beetje voordelig uitkomen wat betreft de prijs. We hebben het afgelopen halfjaar al diverse behoorlijk miskopen gedaan dus we gaan nu goed opletten.

Hier nog een! En als je leest dat je voor 450 euro een moederfiets kan kopen... Die gazelle kost ruim 800 euro. Is me toch echt te gortig...

Ik heb al wat af lopen google-en naar een test en uiteindelijk wel eentje gevonden. Testen ze die dure fietsen .

Nou ja, ik blijf zoeken en als ik wat nuttige info heb laat ik het je weten.

Groetjes, KT

hier nog zo een: heb wel een gammele fiets, maar daar durf ik geen zitje op te doen, dus...... nieuwe fiets dan maar. Ik ben van plan om gewoon een goedkopere aan  te schaffen. Bij Halfords heb je best leuke aanbiedingen voor rond de EUR 400,00 (vind ik potverdrie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld!!!). Of ik ga via Marktplaats een tweedehands `dure` moederfiets aanschaffen. Heb ook aan een tweedehands babykamer en trip trap stoel gekocht waar ik bijzonder tevreden over ben.

groetjes
Mie

Hier nog geen fietszitjes, maar ik heb wel vorig jaar een nieuwe fiets gekocht. Ik heb een oma-fiets (Gazelle meen ik) van ongeveer 500 euro. Een prima fiets!
Ik heb ook weleens fietsen gehad van gamma, karwei, praxis enzo, maar dat zijn wel hele gammele dingen. Ik deed daar steeds 2 jaar mee en dan was ie ook helemaal op, maar ja die kosten ook 'maar' 150 euro ofzo.
Ik hoop alleen dat er straks wel zitjes op mijn fiets kunnen, ookal heb ik een fietskar.

Groetjes,
Natasja

Hallo,
Ikzelf heb een gazelle bloom moederfiets,

Ik vindt t zeker het geld waard,je hebt n lage instap en meer ruimte tussen stuur en zadel zodat je geen last heb van het kinderzitje voorop.

Ook zit er een dubbele staandaard op zodat de fiets niet meteen omvalt als je je kindje(s) op de fiets wil zette.

Hopelijk vindt je een geschikte fiets en dan veel fietsplezier!

groetjes ramona

Nou, ik ben vandaag de hele dag met fietsen in de weer geweest.

Wij gaan een BSP seine 2007 kopen (via internet, scheelt meer dan 100 euro!), werd ons door zowel de fietsenwinkel bij ons in de buurt als de fietsenwinkel op internet aangeraden als een goed en degelijk (een woord dat ik graag hoor als het om fietsen gaat) alternatief voor de merkfietsen.

Het is een no-nonsense fiets met drie versnellingen en een lekkere lage instap, hij rijdt heerlijk (heb 'm bij de fietsenwinkel in de buurt al even uitgeprobeerd) en in het zwart lijkt hij ook nog wel een beetje op een normale fiets .

Groetjes, KT

Zelf heb ik al een paar jaar een Sparta Amazon.

Heerlijke fiets en gekocht terwijl we nog geen kindje hadden. Maar ik wilde graag een degelijke fiets en toen kwamen we hier bij uit. Bleek dus een mama-fiets te zijn.

Terug
Bovenaan