A
Anoniem
Guest
Mijn dochter is nu een jaar. Ik heb dit dillema een half jaar geleden gehad! Ik heb de sparta amazone trendy gekocht (via internet link fiets apeldoorn ). Ik ben gaan kijken bij de fietsenwinkel, maat getest en besteld via internet. Wordt netjes aan huis bezorgd en je hoeft alleen de trappers eraan te zetten en een stuur recht zetten.
De fiets is niet zwaar (net zo zwaar als een batavus stabilo) en hij geeft je ruimte. Ook met 2 kinderen, twee tassen en een buggy erop. Het is even wennen aan het stuur, qua diepte maar ik wil niet meer zonder!!
Ga testen bij de fietsenwinkel en bekijk welke het beste bij je past. Union heeft ook een mamafiets lijkt op de sparta maar is ongeveer € 300,00 goedkoper bij halfords.
veel plezier
De fiets is niet zwaar (net zo zwaar als een batavus stabilo) en hij geeft je ruimte. Ook met 2 kinderen, twee tassen en een buggy erop. Het is even wennen aan het stuur, qua diepte maar ik wil niet meer zonder!!
Ga testen bij de fietsenwinkel en bekijk welke het beste bij je past. Union heeft ook een mamafiets lijkt op de sparta maar is ongeveer € 300,00 goedkoper bij halfords.
veel plezier