moederfiets

Mijn dochter is nu een jaar. Ik heb dit dillema een half jaar geleden gehad!  Ik heb de sparta amazone trendy gekocht (via internet link  fiets apeldoorn  ). Ik ben gaan kijken bij de fietsenwinkel, maat getest en besteld via internet. Wordt netjes aan huis bezorgd en je hoeft alleen de trappers eraan te zetten en een stuur recht zetten.

De fiets is niet zwaar (net zo zwaar als een batavus stabilo) en hij geeft je ruimte. Ook met 2 kinderen, twee tassen en een buggy erop. Het is even wennen aan het stuur, qua diepte maar ik wil niet meer zonder!!

Ga testen bij de fietsenwinkel en bekijk welke het beste bij je past. Union heeft ook een mamafiets lijkt op de sparta maar is ongeveer € 300,00 goedkoper bij halfords.

veel plezier

Ik ben 2 jaar geleden gestopt met roken en heb elke week geld in een potje gedaan.
Na een jaar had ik 1000 euro dus daar heb ik een fiets van gekocht en vriend-lief kreeg het geld wat ik overhad voor de chagrijnige dagen die hij heeft mee moeten maken.
Toen kon ik mijn extra kilootjes eraf fietsen.
Ik heb wel meteen gevraagd of er een kinderzitje opkon.
Volgens mij past een kinderzitje met adapters op elke fiest, toch??
Hoe oud is je kleintje?
Teun is nu 6 maanden maar ik kan niet wachten tot hij mee op de fiets mag!!
Nu gaat hij kleine stukjes mee in de maxicosi-drager.
Veel fietsplezier!!

Groetjes Mikkie.

Hallo

even reageren hoor hihi

Ja wij vonden het ook een beetje duur die mama fietsen, ik wou graag de gazelle bloom blauw.......

Zoeken op internet www.vergelijk.nl
En ja hoor eentje gevonden die je dan moet bestellen en zelf ophalen in arnhem voor bijna 200,- goedkoper!!!!Jaja

Ze hebben zelf ook een web site en dat is www.izibike.nl

Dus als je in de buurt van Arnhem woont.......

in de gewone winkel zijn ze 869,- d8 ik en daar 695,-
Dat scheelt toch even dus nou wie weet!!Ze hebben trouwens ook andere fietsen erop staan hoor op de site ook sparta geloofk

Groetjes

Ik ben me er ook in het verdiepen. Mijn meisje is nu 7,5 maand.
Dus ik ben benieuwd of er nog andere reacties komen.
Er is ook een nieuw mer.
Max2bike Mommy. Een stuk goedkoper.
Heeft iemand die al gekocht??

gr,
Sabine

Ja, ik heb de mommy fiets van max2bike. Deze fiets heb ik op aanraden van de man  in de fietsenwinkel gekocht. Ik wilde graag een mamma-fiets omdat ik een beetje onhandig ben in het opstappen enzo op een gewone fiets met een zitje erop. Ik ging eigenlijk voor de gazelle bloom maar die raadde die man af voor mij omdat ik eigenlijk een beetje klein ben voor die fiets.... Ik heb dus deze fiets gekocht met kinderzitje voor, kinderzitje achter, windscherm en fietstassen (allemaal van bobike) voor 550 euro. Op internet heb ik ze later ook wat goedkoper gezien.
Tot nu toe bevalt de fiets prima, is erg degelijk maar wel basic. Gewoon 3 versnellingen, lage instap etc.

Sus

Ik heb toevallig net de Gazelle Bloom aangeschaft. Echt een heel stevige fiets. Met handige dubbele standaard en je kan het stuur vast zetten tegen omslaan als je je kind in het zitje zet.

Ik vind hem zijn geld waard. Fietst heerlijk, 7 versnellingen

Groetjes ClauHoog

Terug
Bovenaan