moederfiets

Ik vond ook de moederfiets veels te duur. Voor die paar jaar dat je 'm gebruikt,....Ook wel op marktplaats e.d gekeken, maar toen zag ik ook de advertentie van een moederstuur. In een uurtje erop gezet, echt niet moeilijk, en kostte maar 60 euro. Heb je veeeel meer ruimte met op- en afstappen, echt een goede uitvinding.

Kijk maar eens op www.moederstuur.nl

Hoi,

Mijn man's oom is bedrijfsleider bij een grote fietsenzaak en wij zijn daar vorige week geweest om ieder een nieuwe fiets te kopen.
Hij heeft mij de moederfiets afgeraden.
Hij zei dat je er alleen op fietste zolang je er een zitje voorop hebt, zodra je een zitje achterop hebt is die fiets veel te zwaar om mee te fietsen.
Hij kreeg regelmatig fietsen ingeruild die nog geen 2 jaar oud waren.
Volgende week krijg ik een nieuwe gewone fiets van Batavus met verlaagde instap voor extra ruimte.
Wij hebben alleen een zitje voorop als wij met z'n 4-en gaan fietsen, ik heb een fietskar als ik alleen met de tweeling op pad ga.
Ik weet niet hoe het fietst zo'n mamafiets, heb er maar niet proef op gereden.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Hoi,

Ik heb onlangs een Batavus mambo aangeschaft. Het is een soort moederfiets, maar hij heeft geen breed stuur. Wat ik er fijn aan vind, is dat je het stuur naar je toe en van je af kan zetten. Dit is ideaal voor een kinderzitje voorop. Als je kindje achterop gaat zitten, kan je het stuur weer naar je toe halen.

De fiets heeft een verlaagde instap, dubbele standaard en je kan het stuur vastzetten. Dit om te voorkomen dat je stuur omklapt als je je kindje  in het zitje  zet. Het is dus een soort moederfiets, maar ook een gewone. Ik ben er erg blij mee!!!

Groetjes Brenda

Terug
Bovenaan