Moederkoek zit in de weg ;)

Hallo allemaal,
Ik zit nu op 19 weken +1, heb a.s woensdag mijn 20 weken echo waar ik naar uit zie.
Wat betreft de placenta, die zal er bij mij niet voor liggen. Ik voel de kleine namelijk al een tijdje en sinds een dikke week ook vanaf buiten .
Erg leuk dus. Ik met er wel om lachen. voel ik ´m een tijdje niet, krijg ik weer een por. Zo van, ik ben er wel hoor!!
Nu op naar de 20 weken echo,!!
Ik spreek jullie later.

Yesss,

Ik voel de kleine eindelijk af en toe schoppen.
Heerlijk! Het is nog maar af en toe, en nog niet heel duidelijk, maar voor mij duidelijk genoeg!
En nog meer goed nieuws. Want we gaan net voor de bevalling verhuizen. In eerste instantie zou dat begin oktober worden, maar het is al verschoven naar eind augustus/begin september. Dus in ieder geval nog een paar weekjes meer de tijd om wat te klussen voordat de kleine zich meld!
Nu gaan we lekker genieten!!

Groetjes Marissa

hoihoi,

ook bij mij ligt de placenta aan de voorzijde. Maar net als bij mijn eerste zwangerschap voelde ik al heet snel flink wat leven , zeker vanaf week 15. Vanaf 19,5 weken was het ook aan de buitenzijde voelbaar en een week later heeft m'n man het ook gevoeld!
Ons menneke is voornamelijk 's morgens erg levendig. Maar ws komt dat doordaat ik toch lekker eigenwijs ben en veel op m'n buik lig. Wordt ie wakker van!

Geniet er allemaal van!

Liefs Els,
mama van Quentin (21 mnd) en 23,5 wkn zwanger

Terug
Bovenaan