Moedermelk

Hoi lieve allemaal,

Ik heb een beetje een vreemde vraag. Als mannen of dieren moedermelk binnen krijgen, kan dat gewoon? Dat is toch niet schadelijk of zo?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik wat aan mijn vriend gaf, en dat hij zei dat hij het niet verkeerd vond smaken maar wel een beetje zoet. Echt een rare droom!
Ik heb wel gelezen dat mannen er erg opgewonden van raken(ik heb nog geen melk) en mijn vriend wordt er dus ook best wel opgewonden van(bij het idee)

Maar ik ben dus benieuwd als mijn kat of vriend het binnen zou krijgen, of dat kwaad kan. Het is erg gezond, dat weet ik maar toch wil ik het weten.

Groetjes van S.
 
Nou, ik zou het mijn kat niet snel voeren (heb ook geen kat) maar volgens mij kan het geen kwaad. Het is wel anders van samenstelling dan melk van een koe maar uiteindelijk is de inhoud toch een beetje vergelijkbaar: water en vet en zo. Ja, en antistoffen natuurlijk, maar dat lijkt me ook geen kwaad kunnen.
Overigens kan moedermelk wel virussen bevatten (Hepatitis of HIV bijvoorbeeld) maar dat zal voor jouw vriend ook geen bezwaar zijn...

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat mannen er erg opgewonden van raken, mijn man heeft daar geen last van in elk geval en ik heb toch melk genoeg.

Mijn kleine mannetje (3 weken) vindt het daarentegen fantastisch lekker!

Groeten,

N.
 
beetje zieke gedachte vind ik dit om eerlijk te zijn.
en als je logisch nadenkt kan het voor je vriend geen kwaad. maar voor je kat weet ik het niet. lijkt me ook niet echt lekker een kat aan je tepel. geef maar liever gewoon brokjes.

gr. sandy
 
ga maar na als je tere kleine baby er maanden op kan groeien en bloeien, wat denk je dan zelf! je gaat me toch niet vertellen dat je zelf niet weet dat dat helemaal geen kwaad kan.....

gr sandra
 
Beetje vreemde vraag ja. Moedermelk is voor de baby en als je dat kostbare goedje met al die goede dingen erin niet aan je baby geeft of kan geven, dan zou ik het zeker niet aan vriend of nog erger kat geven (verspilling). Mijn maag draait er een beetje van als ik er al aan denk...
 
Terug
Bovenaan