Moedermelk

Sorry hoor, maar ook ik vind dit een bizarre vraag. Is dit soms een grapje? Wat ben je van plan met de antwoorden op je vraag? Om je kat aan je tepel te laten zuigen zodat dit kosten uitspaart voor voer? Ik heb nog nooit gehoord dat mannen opgewonden raken van moedermelk. Wat een zieke gedachte eigenlijk!
Ik hoop dat je nog reageert, want ik ben heel erg benieuwd naar je beweegredenen.
Gr. Monique
 
Luister eens, onwetende dwazen. Het is namelijk WEL zo dat veel mannen er opgewonden van raken, is ergens ook nogal logisch. Het zou me ook niks verbazen als het wetenschappelijk is aangetoond(ik heb het trouwens ook in een boek staan).

Dan nog over mijn kat. NEE ik doe niet aan dierensex. Zucht, het was alleen een vraag, aangezien mijn kat altijd bij mij 'pompt' (nog over gehouden van de kittenperiode, dat hebben meestal katten die te vroeg bij de moederpoes worden weggehouden). Maar mijn kat springt dus vaak opeens op mij en begint te pompen(doet hij ook in mijn slaap). Ik vraag me dan af als er dan melk uitkomt en hij krijgt het per ongeluk binnen, of dat schadelijk is.
DAT zijn dus mijn beweegredenen.
Zo zie je maar weer als er een vraag afwijkt van de 'normale' vragen, mensen meteen denken dat je ziek, achterlijk bent of aan dierensex doet.
Soortgelijke (vreemde) vragen poppen weleens bij iedereen op, maar de meeste mensen zijn gewoon ongelooflijk schijnheilig.
 
Rare meid....
Ik begrijp best dat je vreemde vragen hebt in deze periode, maar sommige vragen, daar weet je volgens mij zelf best het antwoord op.

Bovendien lijkt het me niet zo hygienisch om je kat snachts nog op je te laten pompen (?). Het bed moet een schoon domein zijn voor jou en je baby straks. Bij ibns komen de katten niet meer op de slaapkamers sinds er een kleintje is.
 
Ik vind ook wel dat je de vraag een beetje verkeerd hebt neergelegd. Maar eigenlijk kan ik er ook wel om lachen.
Het is logisch dat je man het eens wil proeven, dat doe je zelf ook, je wilt toch weten wat je kindje eet!!!! Maar dat je man hier opgewonden van wordt.....nou nee!!!!
Ik heb lange tijd moeten kolven omdat mijn kleine in het ziekenhuis lag, en mijn drie katten kregen dit in de gaten. Ik had namelijk een keer een flesje (erg kostbaar goed) lagen vallen. Hier waren ze als de kippen bij, heerlijk vonden ze dit. Dus zodra ik mijn kolfset pakte stonden zij al klaar. Dit moet je niet aan je katten of man geven, dit is zo kostbaar voor je kleine. Maar aan proeven is niets mis. en krijgen ze iets binnen dan is dat echt niet schadelijk.
veel sucses.
 
katten mogen toch ook geen koeienmelk!! is heel erg slech voor hun darmen!!!!!! ik zou dus ook goed oppassen met moedermelk, maar die druppel die er stax uit komt kan vast geen kwaad hoor, het lijkt me alleen niet zo lekker voor jezelf, en idd strax wel oppassen met de kat in je slaapkamer dat ie niet op de kleine gaat liggen... volgens mij willen de meeste mannen de moedermelk wel proeven, of het erotisch is, tsja de een vindt dit opwindend de ander dat, maar de mannen die ik ken vonden het niet lekker( de kleine mannen konden nog nix zeggen maar dronken er goed van.
en om nou zo grof op elkaar te reageren, nou ja zeg! vraag gewoon eerst wat iemand bedoeld, voor je zelf verkeerde conclusies trekt, zo kwets je elkaar niet onnodig!
 
Terug
Bovenaan