Moedernatuur lijkt te roepen!

sorry, lees net dat je nog 1 strip neemt ,en dan met condoom.Toch alweer een stap verder dus. komt volgens mij helemaal goed, maar geduld is soms een ' schone'zaak...(die heb ik ook niet altijd haha)
succes meis!

Ben ik weer !

Ik heb gister weer een gesprek gehad met mijn man naar aanleiding van een gesprek met de dokters assistente. Ik heb in deze strip een tussentijdse bloeding gehad. Wat ik alleen nog gehad heb toen ik de pil 2 dagen niet genomen had in 1 strip. Dus dat vond ik raar. Nu zit ik aan de medicijnen (movicolon) voor mijn darmen en dan heb ik wel eens wat dunnere ontlasting. Ze hebben mij niet verteld toen ik deze medicijnen kreeg dat ik hiermee op moest letten met de pil. Nu toch maar even gebeld dus, eerst was de melding nee hoor dit kan geen kwaad met de pil. Naar wat doorvragen toch de melding ja als het echte diarree is zou het wel kwaad kunnen. Dus dan moet u andere maatregelen treffen.
Ik heb het hier dus even met mijn mannetje over gehad. ( we hebben voor de bloeding 3 keer sex gehad)  En hij vroeg gelijk ja wat denk jij ben je nu zwanger dan. Nou ja dat kan ik natuurlijk niet weten. Ik ga er ook nog niet vanuit. Ik vroeg hem wel hoe hij er over denkt als het wel zo is. Dan moest hij wel even slikken. Maar goed als ik zwanger zou wezen dan is het zo, en dan is het ook zeker welkom. Aangezien ik nog steeds een periode veel medicijnen moet nemen waardoor de pil niet werkt heb ik besloten om de laatste 5 niet meer te nemen, ze zullen weinig kans maken hun werk te doen,  en dan even afwachten hoe het loopt.
Niet echt een ideale situatie! Had ook graag gezien dat de huisarts wat meer informatie geeft bij de medicijnen die ze voorschrijven!

Nu er is dus een mogelijkheid dat ik nu zwanger zou wezen. Nou ga ik er niet vanuit, maar toch zit er een gevoel van binnen die er steeds mee bezig is. Dit merkt mijn mannetje wel en die deed gister erg afstandelijk. En als ik er dan overbegin doet hij erg ongeïntereseerd. Dit vond ik niet leuk, ook al denk je het zal wel niks  wezen. Mocht het wel wat zijn is het niet  leuk natuurlijk als je man er  in het  begin geen interesse in toont.

Dus ik vroeg gister aan hem waarom hij  zo doet. Eerst werd hij boos, uiteindelijk kwam de aap uit de mouw. Hij  wil geen hoop krijgen, en daar schaamt hij zich voor. Hij vond dat  dat gevoel meer voor vrouwen was. Wel lief eigenlijk. Maar hij probeerd dus afstand te houden om zich zelf te beschermen tegen een teleurstelling.  Wel te begrijpen.

Nou maar even afwachten hoe het allemaal loopt. Heb al wel wat krampen in me buik, ik denk dat dit betekend dat de rd's er aan zitten te komen...

Gisteravond gaf mijn mannetje aan dat het bij hem toch wel begint te kriebelen.. Ben ik natuurlijk heel blij om.. Misschien dat we eerder beginnen, of misschien is dat niet nodig als ik nu zwanger zou blijken te zijn. Alleen ben ik nu weer bang dat als ik zometeen niet zwanger blijk te zijn hij erg teleurgesteld zou wezen... En dan weer een omslag zal krijgen. Moet nog een weekje wachten voor ik kan testen, mijn lichaam is wel helemaal van slag... ben benieuwd wat hier de oorzaak van is...

Nou ik heb toch de rd's op bezoek. Mijn lichaam is helemaal vanslag. Ik merk wel dat ik een beetje teleurgesteld ben. Ook al was het nog niet gepland. Maar juist omdat we nu ook stoppen met de pil omdat we toch vrij recent wel willen beginnen. Ook mijn mannetje was wel teleurgesteld. Daarnaast was hij ook wel blij nu hoeft hij nog niet te stoppen met roken!! hahaha

Nu afwachten hoe lang deze menstruatie gaat duren. Hij is anders, erger als normaal. En nu zal ik na de 7 stopdagen niet weer beginnen aan de pil. Dus ben benieuwd wanneer mijn volgende menstruatie komt. Daar hangt het nu vanaf wanneer we gaan beginnen met klussen!

Vind het een heerlijk gevoel om niet meer de pil te hoeven nemen!!

Hey justme!

Ik vond het ook ontzettend fijn toen ik geen pil meer hoefde te slikken!! wel raar idee want je  kan dan gewoon zwanger worden haha.  De volgende ongi kwam na 24 dagen dus was wel erg blij. De volgende cycli zijn steeds 28 dagen geweest dus ben nu heel regelmatig. Terwijl ik dat nooit was!! Dus heb niets te klagen. Wel zou ik als ik jou was één normale cyclus afwachten voor ik echt voor een keintje ga klussen. Heb dat zelf ook gedaan haha, maar inmiddels zijn dat er al 3 geworden. Jij was net 20 toch? Hoe oud was je man ook al weer? Fijn dat het bij hem ook begint te kriebelen, samen sataan jullie sterker en kunnen jullie elkaar erin steunen! Wel zo prettig, ook als het niet gelukt is die maand. Wens je veel klusplezier de komende tijd haha!

Liefs lesy.
Kom lekker bij ons topic kletsen, zitten allemaal jonge meiden!!

@ Justme. Ik las dat je medicijnen hebt voor je darmen en dat daardoor de pil misschien niet heeft gewerkt. Je schreef ook dat je die medicijnen waarschijnlijk nog wel een tijdje moet slikken.
Ik wil niet overbezorgd zijn maar heb je wel de bijsluiter gelezen of je die medicijnen wel mag slikken als je zwanger bent?

Groetjes,

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 16:05:38'));

Hey justme!

Ik vond het ook ontzettend fijn toen ik geen pil meer hoefde te slikken!! wel raar idee want je  kan dan gewoon zwanger worden haha.  De volgende ongi kwam na 24 dagen dus was wel erg blij. De volgende cycli zijn steeds 28 dagen geweest dus ben nu heel regelmatig. Terwijl ik dat nooit was!! Dus heb niets te klagen. Wel zou ik als ik jou was één normale cyclus afwachten voor ik echt voor een keintje ga klussen. Heb dat zelf ook gedaan haha, maar inmiddels zijn dat er al 3 geworden. Jij was net 20 toch? Hoe oud was je man ook al weer? Fijn dat het bij hem ook begint te kriebelen, samen sataan jullie sterker en kunnen jullie elkaar erin steunen! Wel zo prettig, ook als het niet gelukt is die maand. Wens je veel klusplezier de komende tijd haha!

Liefs lesy.
Kom lekker bij ons topic kletsen, zitten allemaal jonge meiden!!

Hoi Lesy,

We wachten inderdaad even af wanneer mijn eerste menstruatie zich laat zien. Dus voor nu ook gelijk condooms ingekocht. En gewoon even afwachten. Ik heb vandaag geen bloed verlies meer. Ik ben in mei 20 geworden. En mijn mannetje word in februari 21.   De eerste dag van mijn menstruatie is toch de eerste dag van mijn cyclus? Dan kan ik het even in de gate houden hoe het bij mij zal worden...

Groetjes Just me

Terug
Bovenaan