moeders juli 2006

A

Anoniem

Guest

Nou zet hem op!

ik kwam van het juli forum
tja wat kan ik vertellen, oja zijn opgegeven moment nog een msn groepje gestart(juli2006mama's), want toen wisten we nog niet hoe we hier foto's konden plaatsen en op die manier konden we dan ons gezicht eens showen, de babykamer, de buikfoto's en natuurlijk de eerste babykiekjes. Als ik me niet vergis zat Terra daar ook bij en Elise Bianca, Famke151, zoethartje  uhm...wie nog meer??
Maar met foto's plaatsen hier zijn geen problemen meer hahaha

groetjes kim mama van kevan en delano

Jaaa juli 2006, daar hoorde ik ook bij. Maar o wat is alles vaag geworden. Ik weet wel dat ik er nog niet zo lang bij zat toen Hjerre zich aandiende.
 Het was wel heel lekker om je ei kwijt te kunnen daar

Groetjes Hanneke mama van juli baby Hjerre

present. Vanaf het begin af aan op het juli forum. Maar echt herinneringen heb ik er niet aan. Het was er niet zo druk en behoorlijk annoniem.

Het MSN groepje is ook geheel aan mij voorbij gegaan.

Waar ik wel goede herinneringen aan heb zijn de laatste paar dagen van mijn zwangrschap. Het was bloed heet maar naar het zwembad gaan was niet echt een optie meer. De vakanties waren net begon en het was er loei druk.

Ik ben toen dus over het strand gaan lopen. Het strand tussen Duindorp en Kijkduin. Heerlijk. Lekker briesje uit zee, af en toe naar een strandtent met een boek en wat te drinken bestellen. Jammer dat ik niet veel eerder op dat idee was gekomen.

Annemieke

ook ik behoorde tot het juli forum maar reageerde weinig

ik was 21 juli uit gerekend van elise maar die had geen haast en wacxhtte rustig tot het augustus werd en het ging regenen

op 4 augustus   dus 2 weken over tijd is elise geboren de ochtend dat ik in het ziekenhuis lag begon het te regenen

en zei ik tegen iedereen zie je noou wel ik zei toch dat ze pas zou komen als het ging regenen

Ik ben inderdaad ook begonnen op het juli 2006 forum, maar door de vroeggeboorte van Liselotte ben ik doorgeschoven naar juni. Dat had ik nooit verwacht, ik had zelfs nog nooit meegelezen.

Wat ik me nog kan herinneren is iemand die  zei zwanger te zijn van een vijfling, maar daar hebben we nooit meer wat van gehoord.

Op het juniforum was ik wel actief en ik ben daar ook wel actief op het msn forum.

Ooit, in april 2004, heb ik me aangesloten bij het november 2004 forum. Daar zijn we al ruim drie jaar actief. Eerst bij jg en daarna bij msn. Al meer dan drie jaar dus, dat had ik nooit van mezelf verwacht.

Groetjes,
Tamara

ja over die vijfling heb ik ook wel eens gelezen maar idd nooit meer iets van gehoord

Terug
Bovenaan