moeders juli 2006

Jeetje Annet, jij maakt wel wat los zeg..... We zijn natuurlijk een stelletje emo's bij elkaar......

Hier mijn herinneringen:

Na de geboorte van Gijs, in februari 2004 ontdekte ik deze site. Het eerste jaar wel iets geschreven, maar niet heel actief. In maart 2005 gingen we voor de tweede, spannend!!
Dus lezen op het zwanger worden forum.... Namen die ik me daar nog van herinner: Wondernetje (je ging naar de huisarts en even later testte je positief, toch?), TeHa, die ook voor de tweede ging, Tobi, Kat (kreeg een dochter in juni 2006). Wij testten positief ergens eind november 2005, wat was ik blij!!!!

Juli 2006 was voor mijn gevoel niet heel actief, ik had toen ook geen behoefte aan schrijven en heb zo af en toe gelezen. De hitte van die zomer zullen we allemaal niet snel vergeten, eindeloos leek het te duren.... Mijn zwangerschap verliep (op bloedingen in de eerste maanden) zeer voorspoedig, ik genoot van peutertje en het mooie weer, mijn ronde buik en het leven van binnen. En op 29 juli, 4 dagen na de uitgerekende datum was daar onze Sophie...... Thuis bevallen, geen ziekenhuis (wel bij gijs), 5 uurtjes werken en daarna het mooiste meisje van de wereld op mijn buik

Geluk op de vierkante meter, 8 dagen lang was de wereld niet groter dan onze slaapkamer en een klein kindje in een wiegje, een blij broertje en een trotse pappa (en heel veel bezoek, maar ik kon de wereld aan).

Dit forum herontdekte ik in de maanden daarna, en na een hele tijd meelezen vond ik het wel erg leuk om mee te kletsen. En dat vind ik nog steeds!!

Liefs
Susan

ps, word er weer emotioneel van, alleen al door dit weer op te schrijven. Het gaat gewoon nooit meer over denk ik.... zucht

Ik was ook van de partij. Ik haakte wat af toen er een actief msn clubje onstond. Ik kan mij één iemand herinneren die een tweeling verwachtte en heel leuk schreef was dat zoethatje????
Ik was niet zo actief, hier schrijf ik meer.
Ik had het moeilijk met een hoge bloeddruk, een zus die haar kindje had verloren en een vriend die mij niet zo heel serieus nam (héél verstandig van hem). Dus toch een gekke tijd, door de hitte was ik buiten en kwam ik niet meer achter de pc en kwam ¨pas later weer op het forum...... Meike hield ons natuurlijk ook wel erg bezig dus zorgen en werken was wat overbleef.

wat wel gaaf was dat we twee weken na de geboorte  met z ´n allen op het strand lagen. Meike kwam om de twee uur voor voeding dus nam ik alles mee voor een hele dag strand want ik had geen zin om te verkassen, dat was super.....

Ik heb ook op het mei2005 forum gezeten want toen is Isa geboren. Nog minder actief....

Ik had mijzelf niet verwacht dat ik dit zo zou beleven. Ik lees iedere dag of meerdere keren op een dag en in een fanatieke bui reageer ik bij meerdere.

Mijn vriend plaagt mij weleens en vraagt of er niet een lekkere kerel aan de andere kant zit haha  

Kan wel zonder het forum maar ben wel benieuwd wat er bij iedereen leeft.

Groetjes Renske

Ook ik ben van het juli forum
En heb ook nooit zo actief mee gekletst, ik weet wel dat ik ooit een bevallingslijst heb bijgehouden of zo iets.

Vond het wel altijd leuk om te lezen en heb gelijk aan het begin meegedaan.
Nadat ik bevallen ben, ben ik gelijk overgestapt naar het moederzomer 2006 forum en af en toe kwam ik nog terug naar het juli forum.

Dus zit hier al vanaf het begin   van moeders 2006, ik hoor bijna bij het interieur hahaha

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan