Moeders met onrustige baby’s

<p>Hi,</p><p> </p><p>ik ben een moeder van een fantastische lief leuk mannetje, </p><p>wel heeft hij heel veel onrust en huilt daardoor veel. Zijn lijfje staat continu op spanning en slaapt daardoor ook niet goed.</p><p> </p><p>ik ben op zoek naar moeder die in het zelfde schuitje zitten als ik. Om bijvoorbeeld tips uit te wisselen. Of om gewoon elkaar een beetje te steunen. Want wij weten als geen ander hoe het voelt. </p><p>Soms voel ik me zo machteloos.</p><p> </p><p>mijn zoontje is nu 12 weken. Ze vertelde me dag het na 3 maanden beter werd... helaas hier nog steeds veel onrustige dagen. Op de dagen dat het wel goed gaat is het echt zon vrolijk mannetje.</p><p> </p><p>groetjes</p>

Hier knapte het met een week of 14/15 op. Krampjes waren de oorzaak en de draagdoek was mijn grootste vriend. Nu is er alleen maar een stijgende lijn! Ze wordt steeds blijer. Echt het wordt beter, en gelukkig maar want poeh wat waren de 1e 3 mnd zwaar..

Hoi,
ik schrijf graag mee. 5 weken geleden bevallen van een dochter. We hadden gehoopt na ons zoontje (flinke huilbaby) we nu een wat rustiger kindje zouden krijgen... helaas, ook dochter is een onrustig kindje. Erg beweeglijk, slaapt slecht, koemelkallergie al geconstateerd, en huilt snel/veel. Toch is ze wel wat rustiger als zoon gelukkig. In elk geval wat troostbaarder. 
Draagzak is momenteel mijn redding waardoor ik af en toe mijn handen vrij heb. Ze slaapt het liefst bij mij overdag. 
Ik kijk zo uit naar de periode dat ze 3 maand is. 

Ik heb een zoontje van 13 weken en hij is ook erg druk. Eerste weken waren drama. Meneer sliep bijna niet en werd constant wakker van zichzelf. Uiteindelijk bij de kinderarts terecht gekomen en wat voor hem hielp is hem inbakeren met een pacco inbakerdoek. Hij zit hier strak ingebakerd en daar word hij zo rustig van, elke keer als hij moe werd moest ik hem in bed leggen met die pacco doek. Zo kwam hij tot rust en had geen afleiding van bijvoorbeeld speelgoed in de box of als jij in de kamer rondloopt. Het werd meteen een ander ventje. Bij onze consultatie bureau hebben ze er 1 te leen om te proberen. Mocht je dat willen proberen zou ik daar eens heen bellen. Hoop dat je hier misschien iets mee kan! 

O heel herkenbaar na 5 mnd tobbe gaat t nu wat beter. 
We zijn naar osteopaat geweest dat had iets geholpen maar ze bleef onrustig en altijd gespannen. Verdenking koemelkallergie de onrust bij slapen, veel huilen,  buikpijn, van diarrree naar obsipatie en terug, eczeem etcetc. We kregen nutramigen voorgeschreven toen was ze 4 mnd.  Hiervoor kreeg ze bv en heeft 2 weken 1 fles kv gehad.  Ze werd duidelijk ontspannen en we kregen onze vrolijke meid terug.  Maar toen ging zee heel slecht drinken met 4.5 mnd en waren we terug bij af.  Zijn bij de kinderarts geweest en die stelde dat ze de nutramigen gewoon vies vind. Wat ik me voor kan stellen want echt zo ranzig! Ze komt van bv af een mooie romige zoetige melk en dan ineens naar zoiets vies. We kregen hero nutracen pep voorgeschreven en t gaat nu weer de goede kant op.
In bed blijft ze nog moeilijk vinden maar ze is wel weer heel de dag een gezellig kind! Eindelijk!
Als je t niet vertrouwd trek aan de bel tot hee gehoord wordt wij zijn 5mnd aan t tobbe geweest en wordt snel afgewimpeld. En heb me vaak onzeker gevoeld wat ik fout deed. Waarom was zee niet tevrede.  Maar nu ik zie dat ze goed drinkt en geen buikpijn meer heeft gaat t zoveel beter.  Babys huilen niet om niets die hebben wat nodig of er is iets. 
Hoop dat jullie de rust snel terug vinden. Ik ben gesloopt haha ze komt nog steeds elke nacht en t ritme proberen we nu terug te brengen in de hoop dat wij ook een keer goed kunnen slapen

Hallo
Mijn zoontje is nu 9 weken oud. Is hij onrustig? Ja ik denk het wel. Het is ons eerste kindje en ik vind het lastig te bepalen wat () normaal gedrag is. Hij slaapt weinig, is weer snel wakker als hij slaapt. Inbakeren hebben we een weekje gedaan, dit hielp hem, maar met die hele warme dagen kon dit echt niet . Nu slaapt hij in een slaapzakje wat ook goed gaat. Hij is minder onrustig met zijn armpjes  maar lijkt nu onrust te krijgen vanuit zijn lichaampje. Hij poept de laatste dagen wel 3x per dag , wat wij wel erg veel vinden.
We zijn uren met hem bezig voordat hij in slaap valt . Hebben jullie tips voor ons  

Hallo
Mijn zoontje is nu 9 weken oud. Is hij onrustig? Ja ik denk het wel. Het is ons eerste kindje en ik vind het lastig te bepalen wat () normaal gedrag is. Hij slaapt weinig, is weer snel wakker als hij slaapt. Inbakeren hebben we een weekje gedaan, dit hielp hem, maar met die hele warme dagen kon dit echt niet . Nu slaapt hij in een slaapzakje wat ook goed gaat. Hij is minder onrustig met zijn armpjes  maar lijkt nu onrust te krijgen vanuit zijn lichaampje. Hij poept de laatste dagen wel 3x per dag , wat wij wel erg veel vinden.
We zijn uren met hem bezig voordat hij in slaap valt . Hebben jullie tips voor ons  

Hallo

Terug
Bovenaan