Even iets kwijt over mijn moeder..... Ik heb altijd een hele goede relatie gehad met mijn moeder. Maar het laatste jaar komt deze erg onder druk te staan. Ik heb echt geen steun van haar. Tijdens de zwangerschap bagataliseerde zij veel van mijn kwaaltjes. En nu mijn zoontje al wat ouder is, heeft zij hele bijzondere denkbeelden. Waarbij ik het idee krijg dat zij misschien wel jaloers is op mijn zoontje (7mnd). Soms plaagt zij hem. Zoals wel tien keer de fles uit de mond halen als hij honger heeft, hard in de handen klappen als hij net in slaap valt. Keihard met de wandelwagen rondjes draaien. Vorige week wilde zij hem chocolademouse geven en ananassap uit blik! Daar heb ik een stokje voor gestoken. Vandaag belde ik haar op, omdat ik even stoom wilde afblazen over mijn zoon. De laatste dagen is hij uit zijn hum... Voor het eerst van zijn leven begon hij beetje driftig te doen. Reactie van mijn moeder was, dat ik hem maar een koud glas water in zijn gezicht moest gooien. Het is nog maar een baby!!!...... Herkend iemand zich in dit verhaal? Ik vind het echt verdrietig, ik wil graag samen met mijn moeder genieten van mijn zoontje haar kleinzoon!