moeders (omas)

sorry maar ik vind de dingen die je moeder doet gewoon eng, hoe ver gaat ze als je er niet bij bent? tuurlijk verschilt iedereen van mening betreft de aanpak van bepaalde dingen, maar dit is echt niet goed hoor!
succes
 
Tja, ik ben het wel met bovenstaande anoniem eens. Het klinkt alsof ze nogal rancuneus is tegenover jouw kind. Dan vraag ik me inderdaad af hoe ver ze gaat als jij er niet bij bent. Misschien niet leuk om te horen over je moeder, maar je kunt toch beter geen risico's nemen met kinderen. Misschien moet je er inderdaad eens over praten met haar, maar de kans is groot dat ze het probleem gewoon ontkent of ervan maakt dat jij dingen ziet die er niet zijn. Ze zal het namelijk ook aan zichzelf niet willen toegeven. Tot die tijd zou ik als ik jou was terughoudend zijn in het alleen laten van je kind bij je moeder.
 
Wat een rare moeder heb jij zeg! Kan het bijna niet geloven dat een volwassen vrouw die zelf ook moeder is zoiets kan doen. Ik zou je kind voorlopig bij haar uit de buurt houden en eens goed met haar praten. Misschien heeft ze last van de midlife crisis! en slaan haar hormonen op hol, iets anders kan ik me van een gezonde oma niet voorstellen. Succes ermee en wees voorzichtig, Je kind gaat voor want die kan zichzelf nog niet beschermen tegen dit "geweld".
 
Terug
Bovenaan