Moeders omgeving Alkmaar!

<p>Hoi mede mama’s,</p><p>Ik woon sinds ruim anderhalf jaar in een dorpje vlakbij Alkmaar. In februari ben ik voor het eerst mama geworden van onze knappe zoon. </p><p>Nu merk ik dat ik toch wel die sociale contacten mis zoals even op de koffie, iets leuks ondernemen met de kinderen etc. </p><p>Twijfelde erg om dit berichtje te plaatsen, maar hey. Wie niet waagt, wie niet wint! Iets met goeie voornemens, hihi.</p><p>Dus houd jij van gezelligheid en lijkt het je leuk om wat leuks samen te ondernemen en wie weet een nieuwe vriendschap te krijgen? Lijkt mij in iedergeval heel leuk. :)</p><p>lieve groetjes, mama van senn!</p><p> </p><p> </p>

Hoi girafje.zelf ben ik helaas nog geen mama (hopelijk wel snel). Heb wel vriendinnen die mama zijn en wellicht wat leuks willen doen. Welk dorpje woon je? Sint Pancras, Stompetoren, Heiloo? Of??

Wat leuk. Ik woon in de Zaanstreek en ben sinds september mama. Het valt me nog allemaal zwaar, mede door een postnatale depressie en een kindje wat veel aandacht nodig heeft. Maar over een tijdje hoop ik ook weer leuke dingen te kunnen doen!

Wat leuk! Ik woon in Heerhugowaard en mijn dochter is van 25 feb. 10 maanden dus. Lijkt me leuk om in contact te komen. Stuur anders even een mail. Nonaashley1990@gmail.com

Terug
Bovenaan