Moeders omgeving Alkmaar!

Wat een leuke reacties allemaal! Annemoon: Ik woon in Sint Pancras! Maakt opzich niet uit met of zonder kind, maar meeste meiden zonder kinderen hebben toch een andere invulling van hun vrije tijd dus vandaar mijn specifieke oproep haha! Nijntjefan: he wat rot voor je, is ook allemaal niet niets. Hoop dat je je snel weer goed in je vel zit en je optimaal kan genieten van je kleintje en van alle andere mooie dingen. Mamaaprilbaby: hij loopt sinds een paar dagen, naja lopen. Strompelt wat als wij hem helpen door zijn handjes vast te houden en achter de loopkar soms. Wilt meer zich overal aan op trekken en overheen klimmen, de dondersteen.  Hij heet afentoe met de pot mee maar meestal krijgt hij zijn eigen portie versgemaakt of voor het gemak een potje.vanaf wanneer gaf at jou kleine met de pot mee?gebruiker638320: wow, zuid scharwoude is wel heel lekker dichtbij, wat leuk! Contact zo dichtbij lijkt me erg gezellig en leuk en jou dochtertje is bijna even oud!AshleyM: mijn zoontje scheelt is van 27 februari, heel dichtbij jou dochter dus kwa leeftijd!! Ik zal je even een mail sturen!gebruiker10101679: ja dacht zal vast niet de enige zijn die soms behoefte heeft aan iemand waar ze leuke dingen mee zou kunnen doen met of zonder kids. waar woon je in omgeving Alkmaar?groetjes Mama van senn. Op veel nieuwe contacten!  

ik heb even een speciale mail aangemaakt waarop jullie mij als jullie willen kunnen contacten! (Ik heb mn originele mail liever niet op internet) annlie93@outlook.comgroetjes!  

Hoi girafje,
dit is alweer een tijdje geleden , dus ik hoop dat je dit leest. Ik ben 24 jaar en heb een dochter van 8 maanden. Ik stuur je een e-mail
groetjes 

Terug
Bovenaan