Moeders omgeving Waddinxveen

Hey ladys,<br />Ik ben een jonge vrouw van 22 in omgeving waddinxveen en 5+3 zwanger. Mijn vrienden zijn nog niet zo bezig met het ouderschap. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere jonge moeders om kennis te delen of gewoon gezellig te kletsen.<br /><br /><br />Lijkt jou dat wat? <br /><br />Stuur me dan gerust een berichtje ?<br /><br /><br /><br />
 
Hoi hoi! Ik ben creamama aka Saskia en woon in Zevenhuizen ? ben mama van 33 en heb een peuter van 2 jaar. Lekkere ondeugende deugniet, heerlijk!
Bedoel je contacten in de zin van app? Meeten? Speeltuin? Forum? Wat mij betreft gezellig!
Woon nog maar 2,5 jaar in Zevenhuizen dus ken nog niet zoveel mensen :p
 
Hey saskia, leuk dat je een berichtje stuurt! De vorm van contact had ik nog niet precies is gedachten als het maar gezellig is ;) ben ten slotte een ex Brabander xd Ik ben alleen vergeten er bij te zeggen dat ik momenteel nog zwanger ben van mijn eerste. Maar in contact met elkaar komen lijkt me altijd leuk. Ik heb geprobeerd een prive bericht te sturen maar volgens mij kan dat niet op deze app klopt dat? Miscchien handiger om prive veder te praten als je dat wat lijkt ?Groetjes, Nina
 
Hoi Nina,
We schelen niet veel! Ik ben nu 23 weken (morgen 24) zwanger en woon in Reeuwijk-dorp. Vind t wel een leuk idee om te contacten!
Hier ook geen vrienden (in de buurt) die al echt veel met kids bezig zijn.
Ben wel 30 trouwens ?

Groetjes, Manon
 
Hoi, een goudse hier!
Altijd in Zevenhuizen gewoond vroeger, en werkzaam in oa waddinxveen,
Ik ben 30 en nu 4,5 week zwanger van ons 2e kindje!

 
Heyy, wat leuk dat je in contact wil komen! Sorry voor mijn late bericht. Ik had wel verwacht dat ik een melding zou krijgen als er werd gereageerd. Misschien leuk om met elkaar in contact te komen via instagram. Mijne is typischnikki99 :) see you there :)
 
Heyheyy, sorry voor mijn late reactie ik had gehoopt een melding via deze app te krijgen als er gereageerd werd maar helaas. Als je t leuk lijkt om in contact te komen is insta denk ik het handigst. Mijne is typischnikki99.

See you there :)
 
Terug
Bovenaan