Moeders/ouders/gezinnen in Hoorn NH e.o.

Hallo allemaal, Ik wil een soort van oproep plaatsen. Ik vind het heel erg belangrijk dat mijn zoon in contact komt met andere leeftijdsgenoten.

Wij hebben weinig mensen om ons heen die kinderen van dezelfde leeftijd hebben allemaal 5+ dus ik wil graag in contact komen met andere ouders in deze omgeving met een kind van een jaar of tot een half jaar ouder liefst niet jonger vanwege de achterliggende gedachten dat ik zijn groei en ontwikkeling wil stimuleren.
Kinderen leren ook van elkaar en zo leert hij ook met andere kindjes te spelen e.d.
En natuurlijk vind ik zelf het ook leuk om met lotgenoten in aanraking te komen.


Heb jij dezelfde behoefte of vind je het ook leuk om gezellig een keer in de buurt wat te doen laat het me dan maar weten...

Groetjes van Manon
 
ik ben altid in voor een meet... allen hellaas niert in de buurtb....zelf ben ik actie op een aantal forum en dat loop regelmatig uit in meets... morgen ga we zelfs kameren met een 7 tal gezinnen...
ik zou zegen zoek een forum op... waar je de klink vind met de andere ouders... klikt het digiaal al niet dan zal het in de echt meestal ook niet killen en dan blijft het bij een keer... succes
 

Hey Manon.

Ik ben een mei 2011 mama ons dochtertje Lizzy is nu 13,5 maand.
We hebben ook nog een dochtertje van 3 jaar.
Onze kindjes schelen dus een maandje ons jongste dochtertje met jou zoontje.
Ik woon in de buurt van Hoorn een dorpje naast Hoorn in Oosthuizen dat zegt je denk ik wel wat ?

Groetjes
 
Hallo Revi, op welke forums doe je dat dan? Want ik weet niet waar je dat kan doen...


Hey Lizzy, Wat leuk dat je reageert! Oosthuizen ken ik inderdaad, familie van mij hebben in Middelie en Warder gewoond.

P.S. kunnen we niet priveberichten versturen op deze website? want als we wel gaan meeten dan heb ik liever niet dat mijn adres op het internet staat...

Groetjes
 
hoi hoi...
ik kan je niet vertellen welke forum bij je paste... er zijn er vele... zelf heb ik wel 5 verschillende gehad... en nu volg ik buiten deze nog twee anders... maar deze passen echt bij mijn manier van doen... of ik heb met de zelfde dames net als hier heel de zwangerschap door gemaakt... en dus blijven hangen...
ik zou zegen googel even de termen ouders en forum of zo iets en je vind een hele lijst... word lid en kijken of je priveberichten (pm) kan sturen... klets en lees even mee is het niks... zoek je een anders.. vind je wle een klik kan je altijd kijken of er al een meet onderdeel is of als je dat zelf kan vragen...

hier kan je ook verder zoeken maar zo ver ik weet kan je hier geen privee berichten sturen... dus tja... dan moet je iets van gegevens open uit wisselen.. (email??) of zo iets

succes
 

Hey,

Heb je ook facebook Mannotjuh ?
Daar kunnen we ook priveberichten versturen
mijne is : http://www.facebook.com/#!/stephanenjanneke.leeflang

Groetjes
 
Terug
Bovenaan