Moeders uit Zoetermeer???

Hoi,

Ik kom niet uit Zoetermeer, maar uit Pijnacker en dat ligt vlakbij. Het lijkt mij ook leuk om eens te kletsen met moeders uit de buurt. Ik heb een zoontje van 10 maanden.

Willemijn, die elke vrijdag met Xander zwemt in de veur

 
He wat leuk zeg al 2 reacties!

Als jullie willen willen mailen, mijn emailadres is:
lisa_200424@hotmail.com  
Dit is niet mijn gebruikelijke email maar die zet ik hier liever niet neer, zodra ik mail van jullie of anderen heb die ook willen kletsen dan geef ik het gebruikelijke email.


Ik woon nog niet zo extreem lang in zoetermeer en ken dus niemand hier in de buurt met  baby's en heb  ook geen vriendinnen met baby's in de buurt wonen.

Willemijn, leuk zeg dat zwemmen in de Veur, daar wil ik ook steeds gaan zwemmen met mijn dochter maar het komt er niet van. Binnenkort wil ik toch echt gaan starten daar. Het is zo'n waterrat.
 
Hoi hoi

Beetje laat, lees nu pas alle berichten, maar ik ben net moeder van Robin, hij is net 5 weken oud en ik woon ook in zoetermeer

Zodra hij alle inentingen heeft, wil ik ook gaan babyzwemmen. Lijkt me super. Denk alleen dat ik naar het keerpunt wil, omdat wij begin volgend jaar naar Oosterheem verhuizien en dat is dan lekker in de buurt

Oja ik ben 33, gtrouwd met Robbert en woon momenteel in buytenwegh

Groetjes Lilian
dol_fijnmeisje@hotmail.com
 
Hallo,

Ik woon niet in Zoetermeer, wel in de buurt; Delfgauw. Ik heb een dochtertje van 8 maanden, Isa, geboren 6 februari. Per 1 november heb ik mijn baan opgezegd en ben nu van plan om wekelijks te gaan babyzwemmen.

Wat leuk dat ik hier Willemijn (wps) en Xander weer tegenkom; ik zag vandaag pas jpuw reactie op mijn vraag over wat jullie zoal doen met je kleintjes.  

Ik  ben op zoek naar de site van zwembad de Veur, heb nog niets gevonden, heb jij een idee? Misschien zien we elkaar  een keer in het zwembad van Zoetermeer?  

Groetjes,

Nathalie  
 
Hoi,

Ook ik zag deze topic een beetje laat, maar misschien wordt het toch nog gelezen?

Sinds twee jaar woon ik hier ook in Zoetermeer. Nu heb ik twee zoontjes: Jaro (17 maanden) en Mattis (nu 1 weekje).

Een tijdje geleden leerde ik via deze weg een leuke meid kennen waarmee ik nu regelmatig leuke dingen doe samen met de kids. Maar het lijkt me leuk om nog wat meer andere jonge moeders te leren kennen!!! Zelf ben ik 23.

Mijn emailadres is veerledevlies@msn.com. Je mag me zeker toevoegen!!!

Greetings, Veerle.
 
Terug
Bovenaan