Moeders uit Zoetermeer???

Sorry dames dat ik nog niet gereageerd heb, maar had het een beetje erg druk.
Ik zal jullie vandaag of morgen toevoegen op msn of een mailtje sturen!

Erg leuk dat er meerdere zijn uit Zoetermeer of uit de buurt komen!
 
Je bericht is alweer van een paar maanden geleden en inmiddels is je dochter alweer ruim een jaar, maar ook ik ben een jonge moeder (25) uit Zoetermeer. Laat me even weten of je nog geinteresseerd bent...

Groetjes,
Mandy
 
quote: Ryan1508 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 23:09:13'));

Je bericht is alweer van een paar maanden geleden en inmiddels is je dochter alweer ruim een jaar, maar ook ik ben een jonge moeder (25) uit Zoetermeer. Laat me even weten of je nog geinteresseerd bent...

Groetjes,
Mandy



Leuk alsnog een reactie. Ik lees het nu pas, kom hier niet zo vaak meer en zag het nu toevallig. Ben zekers nog steeds geinteresseerd. Ik ben inmiddels ook 25 en mijn dochtertje is nu 13mnd. als je wilt mailen. Mijn emailadres is lisa_200424@hotmail.com

Groetjes

 
Ha!
Hier weer een verse moeder uit Zoetermeer...
Mijn dochter is nu 5 maanden oud. Het lijkt me gezellig om met andere mama's uit te buurt te kletsen/mailen!
Maar... is het Zoetermeermama'sitem nog actief?
Groetjes!
 
He leuk nog een zoetermeermama erbij. Alles goed met je dochtertje.

Het topic is niet echt actief. Had het hier neergezet om eventueel te mailen met mensen uit zoetermeer, maar er komen niet zoveel reacties of mensen laten het na 1 of 2 mailtjes afweten helaas. Als je wil mailen. Mijn emailadres staat in het stukje hierboven
 
Terug
Bovenaan