Moeders voor moeders geweest

Vanmorgen ook bij mij de MVM vrouw geweest. Kon direct beginnen met kannen vullen. Die vrouw zei dat veel andere zwangeren misselijk werden van de geur van het spul in die kannen. Nou ik vond het eerlijk gezegd wel lekker steriel ruiken.

Je krijgt ook op het einde een cadeautje alsje alle weken meedoet. Echt heel leuk. En kreeg gelijk een cadeautje als dank voor deelname.

Het leuk was, die vrouw heeft bij onze eerste de pretecho gemaakt. Dus nu kon ze zien hoe groot mijn zoontje al was inmiddels.

Maar het belangrijkste was natuurlijk die test he. Geweldig, in het volzuigen van de strip was de streep al gelijk zichtbaar. Knalzwanger dus.

Toch begrijp ik heel goed dat andere meiden zw. testen blijven doen om zichzelf te overtuigen van hun zwangerschap. De bevestiging is toch keer op keer weer heel fijn!

(nou heel verhaal geworden hihi)

Liefs

Oja @ Lynn

Ik vond het in de kannen plassen vandaag echt wel meevallen.

Maar kan me voorstellen dat als je je niet lekker voelt en weinig geslapen hebt dat het een gedoe word.

Misschien word het wel beter als je je weer ietsje beter voelt meid!

Beterschap en een knuffel

Leuk he?! Ben inmiddels ook begonnen maar ik vind het eerlijk gezegd best een gedoe! In die kan mikken en weer legen in die flessen, begrijp me niet verkeerd hoor, ik doe het graag maar moet er even handigheid in krijgen ofzo......

Ik vind de stank ook wel mee vallen ook al ben ik wel heel misselijk en indd, je krijgt ook een heel aardig presentje!

Hoe vond ze het om je zoontje weer te zien? :)
Altijd fijn om weer bevestiging te krijgen met zo'n knaltest, nu op naar de eerste echo's!

Liefs Lynn.

Ohja, heb je je ook ingeschreven voor: berichtje uit je buik? Dat is wel zooooo leuk!

Ik verwacht eigenlijk ook wel een berichtje van mvm.
Heb nog niks gehoord.
Bij mijn vorige zwangerschap niet meegedaan, dus ben nu wel benieuwd hoe en wat. Ik zal t wel zien.

@mammirjam: heb je je wel al aangemeld? Zo niet, kan je je aanmelden op de site van MvM en gaan ze je bellen. Zo ja, dan zal je vast gauw gebeld worden voor een afspraak. Er is echt een schreeuwend tekort aan Pregnyl dus ze wachten echt niet lang, elke kan pies is er 1. Haha!

Liefs!

@lynn30,
Mijn vriendin zou mij opgeven,
En toen ik een afspraak maakte bij de gynacoloog, vroeg ze mij of ze mij mocht aanmelden.
Ik ben dus dubbelop aangemeld.
Zal niet lang meer duren.
:)

@ Lynn: ja dat was raar natuurlijk. Ze kon het zich bijna niet meer herinneren natuurlijk dat hij in de buik zat bij mij. Ze herkende mij en mijn man hahaha

@Mammirjam: Dan zul je wel snel gebeld worden.

@ trientejvan2: Heerlijk he die knaltesten! Hoop dat het je makkelijk afgaat dat plassen hihi

Het is inderdaad ff mikken in die kannen.... Maar heb de laatste tijd vaker in een potje moeten plassen voor die zw.testen allemaal haha

Liefs

Terug
Bovenaan