Moeders voor moeders geweest

Hier komen ze donderdag langs.
Ik heb me ook aangemeld bij berichtje uit je buik. Heb al 2 filmpjes ontvangen. Echt zo mooi.

Hebben jullie een tip waar ik die flessen/kannen ga verbergen?
Mijn moeder past vaak op hier in huis en aangezien mijn zoon op zijn potje plast, wat dus in de wc leeggegooid wordt, komt mijn moeder dus overal in huis. En ik wil het eigenlijk nog niet vertellen.
hahha, wat een gedoe he?
Maar is voor het goede doel. Heb bij mijn vorige zwangerschap niet meegedaan, maar sinds ik hier op het zwanger worden forum mee lees, besef ik maar al te goed hoe nodig het is.

@heppy fijn hè zo'n knaltest. Dat geeft gewoon weer een lekker gevoel. Wat gaaf dat ze de echo van de eerste heeft gemaakt.

@peet, moeilijk hoor om de flessen te verbergen als je moeder er is. Misschien ergens op je slaapkamer, de schuur of een bepaalde kast waar ze niks te zoeken heeft. Misschien moet je dan het risico lopen en is er een kansje dat je het iets eerder moet vertellen. Ben benieuwd hoe je het op gaat lossen.

Heb me ook al aangemeld (zaterdag) maar nog niks gehoord. Had vanochtend wel een gemiste oproep van een onbekend nummer, dat zullen ze wel geweest zijn. Helaas voor hun en fijn voor mij sliep ik nog :) Maar mag je pas plassen vanaf 6 weken?

hoi dames

even vanuit het november forum, lees ook met julie mee want miss word ik zelf wel een dec mama haha (27-11) ik heb me ruim een week geleden aangemeld maar ook nog niks gehoord, vind het zonde want had al een week urine kunnen verzamelen ben nu 7 week. zal ik er vanmiddag zelf maar ff achteraan bellen of is dit normaal?

xxx

Hey Dbby,

Dat lijkt me niet normaal, zeker omdat er een schreeuwend tekort is aan Pregnyl. Na mjn aanmelding had ik dezelfde avond nog een telefoontje van de dames van MvM en een week later (geloof ik) een afspraak. Tsja....dat is zeker zonde zeg en ik vind het van hun ook vrij slordig!

Ik zou zeker (als je de moeite wilt nemen) zelf even bellen maar ik zou het wel even melden.

Liefs!

Ook ik ben sinds gisteren begonnen met MvM. De test knalde eruit. Heel anders dan de 1e keer (toen uiteindelijk MA). Mijn vriend kwam thuis toen de test al gedaan was. Hij bleek zich al de hele dag zorgen te maken. Hij was nog blijer met de test dan ik ;-)

Hahahah vlindertje, was je bang ineens niet meer zwanger te zijn?

Fijn is dat toch he die knaltesten! Heerlijk!

En super dat je vriend zo met meeleeft! DAT is al een echte papa!

Liefs

Terug
Bovenaan