moeders voor moeders,iemant ervaring?

hallo meiden,
ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders.
heeft iemant hier ervaring mee?
heb as maandag een eerste gesprekje.

ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en ik heb last van een niet te stillen honger!echt niet normaal.heb ik het ene pas op knort mijn maag gewoon weer voor het vlg.hebben jullie hier ook last van?probeer dan maar wat gezondee dingen te eten,anders komt het niet goed hahaha.

groetjes maartje
 
Hoi Maartje,

Ik doe nu voor de 2de keer mee met Moeders voor Moeders. het principe is dat je je urine opvangt en in de speciaal geleverde bussen bewaard. Deze worden an 1x per week opgehaald en ververst. Meer is het niet!

Kleine moeite vind ik waar je zoveel toekomstige mama's waarbij zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is enorm mee helpt!

Waarschijnlijk krijg je maandag direct de bussen geleverd en kun je gelijk beginnen!
Super dat je je opgegeven hebt!

Gelukkig heb ik geen last van honger... ben wel al sinds week 2 erg misselijk dus mijn eetlust is juist ver te zoeken..... Ben nu 9 weken en 4 dagen dus hopelijk nog maar een paar weekjes.

Succes met de zwangerschap!
 
Ha Maartje,

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan met moeders voor moeders.

En idd,het stelt niet veel voor.Ik vergat alleen een keer de bussen buiten te zetten.Doos!

In de bussen zit wel een goedje dat apart ruikt.Het maakte mij een beetje misselijk,maar dat is bedoelt zodat je plas niet niet gaat staan stinken.

Het enige nadeel vond ik na een aantal weken,het plassen in een maatbeker zodat ik het makkelijker kon overgieten in een bus.

Ikzelf had ook hormonen nodig om zwanger te worden,dus vond toen ik het eenmaal was wilde ik ook iets voor andere minder vruchtbare vrouwen doen.

De honger ken ik maar al te goed.Een paar keer per dag heb ik zo'n hongerklap.Wordt er altijd een beetje misselijk van.Mij lukt het helaas niet om dan iets gezonds te snacken,hahaha.Gelukkig weet ik dat het minder word.

Veel succes,

Groetjes Bien

 
eerste zwangerschap meer gedaan en nu bij de tweede weer.
Heel simpel...beetje urine opvangen en je maakt andere vrouwen blij. Goed doel.
Ik ben altijd heel gedreven. Heb in mijn omgeving veel vrouwen die het hcg hormoon nodig hadden waaronder mijn zus. Echt een kleine moeite.
Maar je bent wel blij als je 16 weken bent en weer gewoon op de pot kunt gaan zitten en doortrekken. Zo'n kan zit niet echt lekker, hi hi hi.

Geweldig dat je meedoet !!!!!!!!!!!!!!!!!!



en wat betreft honger : eet alles wat los en vast zit. Gelukkig kan ik niet veel eten want dan zit ik vol of wordt misselijk. Maar ik heb al aardig wat naar binnen gewerkt. Ook dingen die ik normaal niet of bijna nooit eet zoals pizza en zo. Maar gaat hopelijk vanzelf een keer over.
 
Hoi,

Ook ik doe vanaf maandag mee met moeders voor moeders.Ik ben nu 8,1 week zwanger.
Ik ben zelf dmv IVF zwanger geraakt dus heb aardig wat hormonen gebruikt,ik voelde mij verplicht om zelf ook iets terug te doen,omdat ik er ook baad bij heb gehad.En het is een kleine moeite.Of je nou in het toilet plast of in een maatbeker en dit in een blauwe bus giet.Ik vind het niet erg.Je helpt er weer andere mee.
Je kan meedoen tot je 16de week.Dus nog 8wk voor mij.

En dat eten ja zoals de andere meiden ook al schreven dat hoort er een beetje bij.
Ik had gisteravond laat trek in een lekker patatje eenmaal toen ik die gehaald had en er een paar ophad was ik alweer kotsmisselijk haha.

Gr. Suusje
 
Ik heb ook mee gedaan met moeders voor moeders, idd een kleine moeite, plassen moet je toch, dus even opvangen en klaar, ik kreeg er trouwens een maatbeker bij.
 
Hier ook... Voor de 2e keer... Hoop nu langer mee te doen.. kreeg de vorige keer een MK waardoor ik et niet kon afmaken... Ach ik kan nu ook staande plassen lol... Vriendlief vroeg al of ik jaloers was op de mannen.... Nou nee lief tis voor een goed doel! Das et enige waarvoor ik mee doe...

Top hoor van al die meiden die meedoen!
Vind het echt een geweldig iets!
 
Hoi
heb zelf vier keer meegedaan. Het is idd een kleine moeitje om je urine op te vangen en je mag ook nog ene kadootje uitzoeken (altijd leuk) maar moet wel eerlijk bekennen dat ik wel blij was toen ik mijn laatste plas opving en gewoon kon gaan zitten zonder de maatbeker onder mij bips.
Goed van je hoor dat je meedoet
 
Terug
Bovenaan